خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:

جشنواره سراسری عکس فیروزه تبریز حرکت مردمی است

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفتمین جشنواره سراسری عکس فیروزه از امروز آغاز به کار کرد، آن را حرکت مردمی و متعلق به همه دانست.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۱۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین آذرنیا گفت: جشنواره سراسری عکس فیروزه مجالی برای عکاسان سراسر کشور است که با حضورشان در تبریز زوایای مختلف شهر را هنرمندانه ثبت کرده و در حافظه تاریخ ضبط می کنند.

وی افزایش تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره را نسبت به سال های گذشته نشانگر شناخته شدن نام تبریز در کشور و موفقیت این جشنواره در دوره های گذشته عنوان کرد.

آذرنیا برگزاری آن را در فصل زمستان فرصتی برای نشان دادن چهره تبریز در این فصل سال خواند و افزود: جشنواره در سال های پیش در فصل تابستان و پاییز برگزار شده و عکاسان به خوبی شهر را در آثار خود نشان دادند و فصل زمستان نیز بستری است که بتوانیم چهره تبریز را در این فصل سال نیز از نگاه عکاسان به تماشا بنشینیم.

وی همچنین برگزاری این جشنواره را در فصل زمستان آغازی برای آماده شدن تبریز برای رویداد بزرگ تبریز2018 بیان و اظهار کرد: این جشنواره زنده فرصت خوبی برای گردهمایی عکاسان برای نشان دادن سیمای شهر است به خصوص اینکه حتی شرکت کنندگان بخش موبایل نیز می توانند حضور خود را در این جشنواره نشان دهند.

هفتمین جشنواره سراسری عکس فیروزه تبریز از سوم تا هفتم بهمن با حضور بیش از یکصد عکاس از سراسر کشور به صورت زنده برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها