مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت‌وگو با «بسیج»:

دشمن به دنبال تضعیف گروه‌های مقاومت در منطقه است

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف گروه های مقاومت در منطقه است،گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت از گروه های تروریستی در عراق و سوریه، قصد دارد که چهره منفی از اسلام در جهان نشان دهد.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۲۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف نیروهای مقاومت در منطقه است، گفت: وجود گروه های تروریستی در منطقه غرب آسیا برای تضعیف گروه های مقاومت است و دشمن به خوبی می داند که با نابود کردن جبهه مقاومت در عراق و سوریه، می تواند به اهداف شوم خود دست یابد اما قطعا ناکام خواهد ماند.
 
وی ادامه داد: رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت از گروه های تروریستی در عراق و سوریه، قصد دارد که چهره منفی از اسلام در جهان نشان دهد و از طرفی دیگر، آزادانه دست به جنایت های خود در حق مردم مظلوم فلسطین بزند، بی آنکه جلب توجه کند چرا که اکنون توجه جهانیان به داعش است و مسئله جنایت های اسرائیل رو به فراموشی است.
 
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه شعار اصلی انقلاب اسلامی شامل موضوعات مهمی چون استقلال و استکبارستیزی بوده است، گفت: دشمنان نظام و انقلاب به برکت حکمت و مدیریت مقام معظم رهبری در تمام سیاست‌هایی که علیه انقلاب اسلامی اتخاذ کرده‌اند شکست خورده‌اند.
 
مسئول سازمان اردویی بسیج در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای مقاومت به پیروزی های بزرگی در آینده نزدیک دست پیدا خواهند کرد همانطور که شاهد پیروزی آنها در حلب و موصل هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار