خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان؛

راهیان نور یکی از استراتژی‌های مهم و فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان راهیان نور را یکی از استراتژی‌های فرهنگی کشور دانست و گفت: راهیان نور از ظرفیت‌هایی است که توسط مردم ایجاد شده و ما تمام قد در خدمت راهیان نور هستیم.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۲۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، علی اصغر طهماسبی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور استان گلستان با بیان اینکه راهیان نور هر سال بهتر از سال قبل اجرا شده، اظهار کرد: در سال جاری قریب به 30 هزار نفر در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و اقشار مختلف مردم اعزام خواهیم داشت .

وی در ادامه مطلب افزود: این رقم امروز در طی سه سال گذشته دو برابر افزایش داشته لذا نظام جمهوری اسلامی را از همین ظرفیت ها می شناسند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان یادآور شد: همانطور که در اجلاسیه و سایر مناسبت ها دست هم را گرفته ایم در حوزه راهیان نور نیز همه و همه به ستادهای راهیان نور کمک کرده و از ظرفیت سرمایه داران و خیرین همانند سال های قبل استفاده کنیم تا بتوانیم این مهم را به خوبی به انجام برسانیم .

طهماسبی گفت: مردم پیرامون آمایش فرهنگی حساس هستند و چون همه ما از نهاد خانواده صیانت می کنیم اقدام کننده خوبی در این راستا باشیم تا سر بلند بیرون بیاییم .

وی با بیان اینکه همه باید برای فرهنگ سازی تلاش کنیم زیرا تا فرهنگ سازی انجام نشود، توسعه اتفاق نخواهد افتاد، ابراز کرد: با توجه به اینکه در سه سال گذشته علارقم اینکه دولت در منابع مالی تنگ ناهایی را داشته ما در ایجاد کارهای اجتماعی و فرهنگی پا پس نکشیدیم و هر وقت از نیروهای مردمی کمک خواستیم نه نگفته اند و به فرموده امام و مقام معظم رهبری مردم ذخیره ما هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در بخش دیگر سخنان خود اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان را رخداد بزرگ فرهنگی در استان و کشور خواند و گفت: از دی ماه سال 94 اجلاسیه کلید خورد و همه دستگاه ها یازده ماه تمام، سیاستگذاری و پشتیبانی کردند و ماحصل کار خود را در یک ماه آخر که از 25 آبان ماه در تهران شروع شد در 25 آذر به سرانجام رساندند.

طهماسبی همچنین افزود: در سال جاری ستاد اربعین حسینی را داشتیم که به نوع خود در کشور رخداد بزرگ فرهنگی به شمار می رود که بالغ بر 20 میلیون زائر در کربلا معلی رخنمایی کردند که برای جهان اسلام میمون و مبارک است.

وی با اشاره به نوشته یک خبرنگار مصری خاطرنشان کرد: ایران قبل از انقلاب یک قدرت منطقه ای بود ولی امروز ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: امروز ایران در تمام علوم استراتژیک از هسته ای گرفته تا نانو، شبیه سازی و ... جز ده کشور برتر جهان است و همچنین در صنایع موشکی جز 4 کشور اول جهان محسوب می شود.

طهماسبی بیان داشت: ایران در منطقه جزیره امن و ثبات است . سه سال از تولد داعش می گذرد تا در مقابل جمهوری اسلامی ایران بایستد ولی کوچکترین عملیات انتحاری در مقابل کشور ما را نداشته نه اینکه نمی خواهد بلکه نمی تواند چون همه ملت ایران در مقابل این مزدوران ایستاده اند.

وی گفت: امروز جنگ های مختلف فرهنگی و انواع سیستم های ماهواره ای و ... به وجود آمده تا فرهنگ اسلامی ما را خدشه وارد کند لذا نتوانسته اند و این به واسطه فرهنگ سازی هایی است که در زمان امام راحل و در زمان امامت مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در پایان اذعان کرد: استان گلستان در ستاد راهیان نور جزو برترین‌های کشور بوده و این موفقیت در سایه همکاری و تعامل دستگاه‌های استان اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار