استنادر لرستان گفت : برآورد اعتبار در نظر گرفته شده برای سپاه لرستان را ۴۰ میلیارد تومان است و به ارتش نیز باید ۱۱ میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه پرداخت شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۲۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران به آخرین اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی قلعه فلک الافلاک خرم آباد اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا تفاهم نامه ای با فرماندهی سپاه استان امضا کرده و خوشبختانه به نتایج مطلوبی رسیده ایم.

وی افزود: سپاه و ارتش در اطراف قلعه فلک الافلاک دارای اماکنی بوده که برای خارج شدن از فضاهای اطراف قلعه و اقدام به ساخت و ساز در مکان های دیگر باید اعتباراتی به آن ها پرداخت شود.

استاندار لرستان برآورد اعتبار در نظر گرفته شده برای سپاه لرستان را ۴۰ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: به ارتش نیز باید ۱۱ میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه پرداخت شود.

بازوند با اشاره به اینکه ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای سپاه به سازمان میراث فرهنگی استان ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد : ۱۱ میلیارد تومان اعتبار سهم ارتش نیز به زودی ابلاغ می شود که البته ابلاغ آن صورت گرفته ولی در طول مدت بازپرداخت اسناد خزانه آن مشکلاتی وجود دارد که به دنبال حل این مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه برای سامان دهی قلعه فلک الافلاک در حال حاضر مشکلی با سپاه و ارتش نداریم، بیان کرد: تنها مشکل در این زمینه اختلاف با وزارت جهاد کشاورزی بر سر مکانیست که قرار است تحویل سپاه داده شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مکانی که برای واگذاری به سپاه در نظر گرفته شده در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است، گفت : برای رفع این مشکل چندین جلسه با وزارت جهاد کشاورزی در تهران داشته ایم که به جمع بندی نرسید.

بازوند افزود: همچنین جلسه ای در تهران با معاون اجرایی رئیس جمهور داشته ایم که در آن مقرر شد سه شنبه هفته آینده ۱۲ بهمن بازدید میدانی از این اماکن صورت گیرد و پس از بازدید مورد نظر این موضوع تعیین تکلیف می شود.

وی در ادامه تصریح کرد : نهایتا نتیجه جمع بندی معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در لرستان برای تصمیم نهایی به هئیت دولت مطرح می شود.

 
 انتهای خبر /ز
ارسال نظرات