نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس به کمبود 1100 تخت بیمارستانی اشاره کرد و گفت: 53 درصد از تخت‌های استان فرسوده است.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۳۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان محمدرضا ملکشاهی راد در جلسه کارگروه‌های تخصصی بسیج عمران که در سالن فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه خود را برای مبارزه با فسادهایی که اتفاق افتاده آماده کرده‌ام، اظهار داشت: یقین داشته باشید که دشمنان ما در براندازی نظام در حوزه نظامی مأیوس هستند و می‌دانند که ناکام هستند چراکه وضعیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا باوجود امکانات نظامی که نتیجه دستاورد‌های همین بسیجیان است، بحران‌آفرین است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی و نماینده در مجلس باید مبارزه با فساد باشد، افزود: دلیل مبارزه با فساد این است که وام‌های کلان اقتصاد ایران را فلج می‌کند مانند فردی که 6 هزار میلیارد تومان گرفته درحالی‌که بودجه پیش‌بینی‌شده لرستان در حوزه عمرانی 655 میلیارد است که در صورت تخصیص 65 میلیارد بیشتر نمی‌گیرد و پولی که این فرد گرفته برابر 100 سال بودجه لرستان است.

وی با بیان اینکه در لرستان در هر خانواده میانگین یک بیکار وجود دارد و همین سبب ناراحتی این خانواده‌ها می‌شود، تصریح کرد: 64 هزار میلیارد تومان باید در این راستا سرمایه‌گذاری شود تا بیکاری امروز رفع شود و این در حالی است که پول چنانی در این زمینه نداریم و باید به دنبال ایجاد مشاغل ارزان‌قیمت و مشاغل خانگی باشیم.

ملکشاهی راد با عنوان این حرف که صنعت ما وضعیت بیمارگونه‌ای دارد، گفت: دو هزار و500 پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد و هفت هزار میلیارد تومان پول برای این پروژه‌ها لازم داریم.

وی خاطرنشان کرد : توسعه عدالت محور نیست بلکه قدرت محور است اگر ما باهم تعامل کنیم، هر چه قدرت چانه‌زنی را بالا ببریم و مستند صحبت کنیم می‌توانیم موفق‌تر باشیم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه باید استراتژی ما از حوزه شعاری تغییر پیدا کند، گفت : کشت هر هکتار در حوزه گیاهان دارویی بین 15 تا 20 میلیون تومان درآمد دارد و این کشت از مواردی است که باید به سمت آن برویم.

وی اظهارداشت: در حوزه بهداشت میانگین تخت کشور به ازای هر هزار نفر یک و 8 دهم است درحالی‌که استان لرستان یک و دو دهم تخت دارد و به عبارتی هزار و 100 تخت بیمار کم داریم و 53 درصد تخت‌ها نیز فرسوده است.

ملکشاهی در ادامه گفت: بیمه کردن جوانان تا زمان اشتغال از برنامه‌های ما است و اینکه بازنشستگان 90 درصد حقوق شاغلان را در آینده می‌گیرند.

انتهای خبر/
ارسال نظرات