مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران رسما اعلام کرد که دهکده مقاومت را در اختیار تولیدکنندگان آسیب دیده قرار می‌دهد تا کار تولید خود را در این محل انجام دهند.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۹۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در جمع کارکنان و پایوران این سپاه ضمن اعلام همدردی با خانواده معزز شهدای حادثه ی فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو اظهار کرد: ایثارگران در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه ویژه ای برخوردارند و نمونه بارز آن، آتش نشان‌ها هستند که کارشان تفسیری جز عشق و ایثار ندارد.

وی با اشاره به پیام مهم رهبر معظم انقلاب گفت: این پیام تسکینی بر آلام داغدیدگان و آسیب دیدگان این حادثه تلخ بود پیامی که حجت را بر همه ی دستگاه‌ها و مسئولین تمام کرد و از آنان خواست با تمام توان در میدان حاضر شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ خاطر نشان کرد: بسیجیان و فرماندهان و نیروهای پشتیبانی، عملیاتی، بهداشتی و خدماتی سپاه تهران بزرگ از اولین لحظه ی وقوع این حادثه آمادگی خود را به ستاد بحران اعلام کرد تا در صورت نیاز به امداد هموطنان عزیز بشتابند.

حجت الاسلام گواهی تاکیدکرد: سانحه پلاسکو ماتمی سنگین است اما پیامد آن هشداری است برای تمامی افراد جامعه که دقت بیشتری درباره ساختمان‌ها و بناهای فرسوده داشته باشند و امیدواریم دیگر شاهد چنین حادثه غم‌انگیزی نباشیم.


ارسال نظرات