مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار عنوان کرد
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار از توزیع تعدادی لوازم گرمایشی در بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد همزمان با قرار گرفتن در فصل سرما خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۳۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
حسن تجرد فریمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان تعداد ۲۳۰ بخاری گازی و چراغ والر بین خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توزیع این وسایل گرمایشی در مناطق محروم شهرستان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های این نهاد جهت بهره‌مندی خانواده های تحت حمایت امداد و با اولویت خانواده‌های ایتام و مناطق محروم تعداد ۳۰ عدد بخاری گازی با مبلغ هر کدام ۲ میلیون ریال جهت خانواده های تحت حمایت دارای ایتام در سطح شهرستان توزیع شود.

تجرد فریمانی همچنین از توزیع  تعداد ۲۰۰ چراغ گرمایشی با مبلغ هر کدام ۱ میلیون ۲۰۰ هزار ریال در بین محرومین این شهرستان خبر داد و افزود: تعداد ۲۰۰ چراغ گرمایشی هر کدام به مبلغ ۱ میلیون ۲۰۰ هزار ریال تهیه و طی هفته آینده جهت ۲۰۰ خانوار شناسایی شده در روستا‌های دهستان شعبه و  شهر جنگل که فاقد امکانات گرمایشی می‌باشند توزیع می‌گردد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت های خیرین در سطح این شهرستان، یاداور شد: هزینه تهیه این وسایل گرمایشی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بوده، که این مبلغ از محل اعتبارات این نهاد با همیاری خیرین نیک اندیش در سطح شهرستان رشتخوار تهیه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار در پایان ضمن درخواست ادامه دار بودن همکاری و همیاری خیرین نیکوکار  در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به گاز کشی ۱۵ روستای محروم در شهرستان رشتخوار همچنان منتظر مساعدت ها و حمایت های مردم خیر و نیکوکار در سطح شهرستان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها