خبرهای داغ:
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری گرگان گفت: ایجاد یک بازارچه عرضه تولیدات مشاغل خانگی در گرگان لازم و ضروری می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۳۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابراهیم دشتیان در سومین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان گفت: افراد بسیار زیادی در موضوع مشاغل خانگی آموزش دیده و تسهیلات دریافت نموده اند اما در مورد عرضه ی آن به بازار و کسب درآمد و سود، با مشکل مواجه هستند که ایجاد چنین بازارچه ای در نقطه ای مناسب از شهر گرگان، این مشکل را رفع و اشتغال را رونق می بخشد.
وی بیان داشت: انشاءا... با همکاری شهرداری، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی، کمیته امداد، بهزیستی و اوقاف گرگان، تا یک هفته آینده در مورد برپایی این بازارچه ، تصمیم گیری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ادارات شهرستان حتما آمار واقعی اشتغال ایجاد شده توسط آن دستگاه را در سامانه رصد درج نمایند، گفت: از ابتدای سال تا کنون اطلاعات بیش از 550 نفر از شاغلین شهرستان گرگان توسط دستگاه های ذیربط در سامانه رصد ثبت شده است که بقیه آن هم تا پایان سال ثبت خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری گرگان تاکید کرد: اشتغال پایدار و مولد با رونق اقتصادی و توسعه پایدار نیز با عمل به سیاستهای اقتصاد مقاومتی تحقق می یابد.
معاون فرماندار گرگان اظهار داشت: تا کنون مبلغ 781میلیارد و 178  میلیون ریال به عنوان تسهیلات رونق تولید به 73 واحد صنعتی در گرگان پرداخت شده است که 46 مورد آن در جهاد کشاورزی و 27 مورد آن در صنعت،معدن و تجارت بوده است.
دشتیان در پایان افزود: برای  رفاه حال تولیدکنندگان و رونق بخش تولید و صنعت شهرستان، جلسات متعددی را با ادارت آب و برق داشته ایم تا نهایت همکاری را با کارآفرینان و واحدهای تولیدی داشته باشند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها