رییس بنیاد نهج البلاغه استان یزد گفت: مسئولیت هایی که افراد در نظام اسلامی می گیرند یک نوع بهره مندی از خون شهدا است و هر گونه حرکت و سیاست گذاری در مسیر ضد ارزش ها دهن کجی به ارزش های دینی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۴۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رییس بنیاد نهج البلاغه استان یزد در خصوص ولنگاری های فرهنگی که اخیرا سلسله وار در استان یزد صورت می گیرد گفت: جریان زندگی فرصتی است که خداوند در اختیار همه ما قرار داده است تا برای رسیدن به و کمال از آن نهایت استفاده را ببریم و حال اگر فردی در این جریان در مسیر ضد ارزش ها حرکت کند قطعا خسارتش متوجه خود اوست.

حجت الاسلام دکتر محمدرضا ابویی افزود: اگر انسانی مسئولیت و پست و مقام نیز داشته باشد و در این مسیر هنجارهای اجتماعی و ارزش های اسلامی را نادیده بگیرد به انقلاب و نظام اسلامی ضربه می زند و قطعا در این نظام باید سیره مسئولین اسلامی باشد.

دکتر ابویی اظهار کرد: مسئولیت هایی که افراد در نظام اسلامی می گیرند یک نوع بهره مندی از خون شهدا است و باید در مسیر خدمت به اسلام صرف شود همه این پست و مقام ها متاثر از ایثارگری شهدا است و هر گونه حرکت و سیاست گذاری در مسیر ضد ارزش ها مانند برگزاری اردوهای مختلط و ترویج بی بند وباری دهن کجی به ارزش های دینی و پایمال کردن اصول اسلامی است.

وی اذعان کرد: در شهر دارالعباده یزد اگر مردم در برابر چنین حرکاتی سکوت کرده اند نشان بی تفاوتی نیست بلکه صبر انقلابی مردم است که به صاحبان پست و مقام فرصت بازنگری در امورشان را داده اند و مسئولین نیز نباید از صبر مردم سوء استفاده کنند.

ارسال نظرات