رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی تاکید کرد

وحدت و همبستگی آحاد مردم مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی گفت: مهمترین رمز پیروزی انقلاب دو عامل رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و وحدت و همبستگی آحاد مردم است.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۷۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام عباس هاشمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر که در محل فرمانداری اراک برگزار شد با تاکید بر انتقال فرهنگ ارزشی نظام اسلامی گفت: فرهنگ انقلاب بایستی به نسل‌های بعدی منتقل گردد چراکه در صورت عدم توجه به این مهم جامعه بی‌هویت می‌شود.

وی افزود: دشمن به شکل‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی در حال فعالیت است و برای جلوگیری از ایجاد بیگانگی و بی‌هویتی باید از کارهای کلیشه‌ای و تکراری خارج شویم و با استفاده از نظرات افراد متفکر و اندیشمند و برنامه‌های جدید برای انتقال مفاهیم به جامعه، زمینه حضور پررنگ‌تر افراد را فراهم آوریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی تصریح کرد: در بزرگداشت برنامه های ایام‌الله دهه فجر بایستی به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که مردم حضور فعالی داشته باشند و برنامه‌ها و فعالیت‌ها به ادارات، نهادها و سازمان‌ها و نصب چند پلاکارد منحصر نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی به مشارکت تمامی دستگاهها برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های این ایام اشاره کرد و گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی برای هر چه بهتر شدن برنامه‌های دهه فجر تلاش کنند تا برنامه‌ها جنبه اداری، سازمانی و دستوری به خود نگیرد.

حجت‌الاسلام هاشمی افزود: انقلاب اسلامی ویژگی‌های مهمی داشت و باید تمام توان خود را برای پاسداشت ایام الله دهه فجر به کار گیریم. سالگرد پیروزی انقلاب از تمام جنبه ها مورد توجه قرار گیرد و از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر نقش و حضور بصیرتی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بصیرت دینی، نظام اسلامی را در برابر تهدیدها و خطرهای موجود بیمه می کند. حفظ و گسترش بصیرت در لایه های مختلف مردم امری ضروری است. با توجه به توطئه‌ها و فتنه‌هایی که دشمنان در برابر ملت ایران نشان داده‌اند مردم باید حضور پررنگ تری را در راهپیمایی 22 بهمن ماه داشته باشند.

رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی تصریح کرد: آزادی و استقلال امروزمان حاصل فداکاری شهدا و امام راحل است و امروز نیز رهبری و آگاهی مقام معظم رهبری این انقلاب در مسیر خود حرکت دارد بایستی یاد و خاطره شهیدان و امام راحل را زنده نگه داریم.

حجت‌الاسلام هاشمی بیان کرد: باید نسل امروز را با اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا سازیم و در راستای تبیین و هویت بخشی برنامه‌های دهه مبارک فجر از ظرفیت این نسل استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی با بیان اینکه باید در عمل دستاوردهای انقلاب را به خوبی تقویت کنیم و جامعه را با این دستاوردها آشنا کنیم، افزود: باید در راستای معرفی چهره‌ها و شخصیت‌های انقلابی تلاش کنیم. برنامه‌های این ایام بایستی با محوریت مردمی برگزار شود چراکه مردم در شکل گیری انقلاب نقش بسیار پر رنگی داشته اند و امروز هم در برنامه‌ها حضورشان پر رنگ باشد.

وی ادامه داد: باید برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام الله فجر از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد استفاده شده و جشن انقلاب باشکوه‌ هرچه بیشتر برگزار شود و رسانه ها در بحث انعکاس برنامه‌های دهه فجر همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: پایبندی به دین مقدس اسلام و حرکت زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی رمز به ثمر رسیدن انقلاب و مهمترین رمز پیروزی انقلاب و تداوم آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات