معاون سیاسی فرماندار اراک گفت: 500 عنوان برنامه ایام‌الله دهه فجر امسال در سطح شهرستان اراک اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۷۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علیرضا زارعی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر که در محل فرمانداری اراک برگزار شد با اشاره به جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: همه آحاد جامعه در برابر خون شهیدان و نظام اسلامی مسئولیت دارند از این‌رو بیان دستاوردهای نظام اسلامی در 38 سال گذشته گوشه‌ای از جانفشانی آنانی که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوشیدند امری ضروری است.

وی افزود: انقلاب اسلامی توسط روحانیت معزز شیعه هدایت و رهبری شد، رهبری که باعث شد انقلاب ملت ایران علی‌رغم وجود فضای خفقان و پلیسی رژیم شاه به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی برسد.

معاون سیاسی فرماندار اراک تصریح کرد: در شرایط کنونی که نظام اسلامی ایران مورد هجمه‌های سنگین دشمنان قرار دارد بایستی بیش از گذشته به شبهات ایجاد شده در ذهن جوانان پاسخ دهیم و زمینه را برای آشنایی بیشتر آنها با انقلاب اسلامی فراهم کنیم.

زارعی با تاکید بر برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر گفت: دهه فجر آیت الهی است که خاطرات به یادماندنی و درس‌های بسیاری برای آیندگان دارد. امیدواریم در بزرگداشت این دهه همه ما کوشا و ساعی باشیم.

وی ادامه داد: افرادی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند یا آن دوران را درک کردند قدر این انقلاب را میدانند اما نسل کنونی اطلاعات کمتری درباره انقلاب داشته و وظیفه ما این است که نسل جدید را در دهه فجر با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بیشتر آشنا کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اراک تصریح کرد: همه دستگاههای مربوطه موظف هستند برنامه های خود برا یاین ایام مبارک را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام کنند، نواختن زنگ انقلاب، گلباران حجره حضرت امام خمینی(ره)، گلباران قبور شهدا، صبحگاه مشترک در پدافند هوایی، اجرای جشنواره فیلم فجر در شهر اراک همزمان با سراسر کشور، اجرای تور مسافرتی اراک به خمین، آغاز عملیات کلنگ زنی اولین درمانگاه تخصصی ورزش در مجموعه شهدای 5 مرداد اراک، رو نمایی از 10 کتاب تاریخ شفاهی و کودک، برگزاری یادمان شهدای گمنام، اعزام راویان ایثار و شهادت به مدارس و فراخوان جشنواره جبهه مجازی و اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان در روز 22 بهمن ماه در اراک بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات