مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی با وحدت، اتحاد، اعتقاد، توکل برخدا و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۷۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر که در محل فرمانداری اراک برگزار شد با اشاره به مدیریت کمیته روستایی ستاد دهه فجر گفت: مدیریت این کمیته با جهادکشاورزی استان است که خوشبختانه مانند سنوات گذشته این جلسات مردمی برگزار و شاهد حضور فعالانه مسئولان در این کمیته هستیم.

وی افزود: روستائیان از افراد مخلص و زحمت کش جامعه هستند که از همان روزهای نخستین انقلاب نسبت به انقلاب سالامی و ارزش‌های آن پایبند بوده‌اند و از مسئولین انتظار دارند که مسئولین آنان را در اجرای برنامه‌ها همکاری و مساعدت رسانند. پیگیری مشکلات روستائیان یکی از وظایف مسئولان برای خدمت رسانی بهتر به این قشر ارزشی جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: بهمن‌ماه یادآور خاطرات و رویدادهای مهمی در انقلاب اسلامی است که حفظ این خاطرات و یادآوری آن‌ها برای نسل‌های آتی انقلاب اسلامی رسالت و وظیفه همگانی است. انقلاب اسلامی با وحدت، اتحاد، اعتقاد، توکل برخدا و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و اکنون با یاری خدا فرهنگ انقلاب اسلامی به همه جهان صادر شده است.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، عطر افشانی قبور شهدا در سطح روستاها از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای یوم‌الله 22 بهمن ماه است. سعی و اهتمام کمیته روستایی بر این اصل استوار است که دستاوردها و الگوهای موفق نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستندسازی و نهادینه‌سازی کرده و به نسل جوان و نسل‌های آینده منتقل کند.

وی افزود: سعی ما در این کمیته بر آن خواهد بود تا به بهترین نحو ممکن با مردمی کردن مراسم و جشن‌های دهه مبارکه فجر بر شکوه و عظمت آن بیافزاییم و زمینه‌های لازم را بیش از گذشته برای جلب مشارکت نهادها و سازمان‌های مردمی فراهم آوریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: شناساندن ابعاد و آثار انقلاب اسلامی به نسل‌های بعدی انقلاب امری لازم و ضروری است بنابراین جشن‌های انقلاب باید به عنوان یک جشن ملی و غالب در جامعه روستایی کشور جاری شود تا شیرینی این دوران و جشن‌ها برای نسل امروزی ملموس‌تر گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات