مدیر امور پارلمانی شهرداری مشهد عنوان کرد

تکذیب کمک 4 میلیاردی شهرداری مشهد به صدا و سیما/ شهرداری مشهد بیشتر از بودجه استانداری برای رادیو ملی زیارت هزینه نمی‌کند

مدیر امور پارلمانی شهرداری مشهد با تکذیب کمک 4 میلیاردی شهرداری مشهد به صدا و سیما برای راه‌اندازی رادیو ملی زیارت گفت: شهرداری مشهد بیش از بودجه استانداری برای راه‌اندازی رادیو ملی زیارت، هزینه نمی‌کند.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۸۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد محمود شیر رفیع اردکانی  درباره شایعات پیرامون کمک 4 میلیارد تومان شهرداری مشهد به سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی برای راه‌اندازی رادیو ملی زیارت اظهار کرد: به هیچ وجه کمک 4 میلیارد تومانی شهرداری مشهد در جلسه شورای اسلامی به تصویب نرسیده است.
 
وی افزود: در این جلسه نظریه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مطرح شد و به تصویب رسید که بر اساس آن شهرداری مشهد موظف است به همان مقداری که استانداری خراسان رضوی برای این شبکه بودجه در نظر می‌گیرد، شهرداری مشهد نیز همان رقم را در نظر گیرد و در اصلاح بودجه 95 این مبلغ پیش‌بینی شود.
 
مدیر امور پارلمانی شهرداری مشهد بیان کرد: تا به امروز استانداری خراسان رضوی برای راه‌اندازی رادیو ملی زیارت، 170 میلیون تومان بنا بر نظر نمایندگان صدا و سیمای خراسان رضوی در جلسه شورای اسلامی شهر در نظر گرفته که پیش‌بینی صدا و سیما کمک یک میلیارد تومانی از سوی استانداری است پس تا به امروز شهرداری مشهد موظف به پرداخت 170 میلیون تومان برای راه‌اندازی این رادیو است.
 
اردکانی خاطرنشان کرد: این لایحه از سوی شهرداری مشهد ارائه نشده و به صورت مستقیم از طرف صدا و سیمای خراسان رضوی به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه شده و بر این اساس شایعاتی که پیرامون ارائه این لایحه از سوی شهرداری مشهد نیز مطرح شده، تکذیب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار