مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در گفت‌وگو با «بسیج»:
رمضانیان با بیان اینکه بصیرت افزایی عاملی برای دفع فتنه هاست،گفت: فتنه88 نشان داد که دشمن چه برنامه ها و مکر و حیله هایی را برعلیه ملت ایران طراحی کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۸۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
شعبانعلی رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه فتنه 88 ثابت کرد که دشمن تا چه حد و اندازه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نقشه و برنامه دارد گفت: فتنه 88 که یک فتنه طراحی شده توسط آمریکا و استکبارجهانی بود، با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی شکل گرفت و دیدیم که اکثر مقامات کشورهایی همچون امریکا، آل سعود و رژیم منحوس اسرائیل از این فتنه حمایت کردند و این خود نشانه بارزی بر طراحی این نقشه توسط آنها بود.
 
وی با بیان اینکه فتنه 88 باعث فریب برخی از جناح ها و گروه های سیاسی در داخل کشور شد، گفت: متاسفانه در فتنه88 برخی از گروه های داخلی خواسته یا ناخواسته به نفع سیاست های دشمن حرکت کردند.
 
رمضانیان با اشاره به اینکه بصیرت افزایی بسیج عاملی برای دفع فتنه هاست تاکید کرد: فتنه88 نشان داد که دشمن چه برنامه ها و مکر و حیله هایی را برعلیه ملت ایران طراحی کرده است و نیاز است که با رصد این توطئه ها توسط نهادهای انقلابی مثل سپاه و بسیج و... نسبت به حیله های دشمن آگاه بود و اینجاست که باید با بصیرت افزایی در جامعه، دشمن را به جامعه بشناسانیم.
ارسال نظرات