خبرهای داغ:
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هیچ نگرانی از بابت روی کارآمدن دولت جدید در آمریکا نداریم، ایران اسلامی امروز در شرایطی از اقتدار و سیاست هوشمندانه قرار دارد که ترامپ قادر به انجام هیچ کاری برعلیه کشورما نیست.
کد خبر: ۸۸۱۱۸۲۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، ابوالفضل حسن بیکی عصر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جاری که با حضور فرماندار، معاونان وی و مدیران دستگاه‌های اجرایی به میزبانی سالن جلسات فرمانداری دامغان برگزار شد اظهار داشت: اقتصاد کشور روند رو به رشدی دارد و پیش بینی می‌کنیم درآمد ارزی کشور به سه برابر وضعیت موجود برسد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بررسی‌ها و نیازسنجی‌های خود و تیم‌های کارشناسی، حل مشکلات بخش کشاورزی را اولویت نخست خواسته بیش از 40 درصد جمعیت بیش از 85 هزار نفری شهرستان دامغان عنوان کرد و افزود: پزشکی و درمان، عمران روستایی، ‌رونق بخش صنعت و ایجاد اشتغال اولویت‌های دیگر مردم این شهرستان است.

حسن بیکی اضافه کرد: استاندار سمنان در طول ماه‌های گذشته 11 سفر را به شهر و مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان دامغان داشته و در جلسات متعدد شورای برنامه ریزی دامغان، کلاته، دیباج و امیریه شرکت نمودند که در تمامی این جلسات اولویت‌های عنوان شده مبنای تصمیم‌گیری برای اختصاص بودجه‌ها بوده است.

 

وی با اشاره به قرار گرفتن پروژه‌های نیمه تمام در اولویت تخصیص اعتبارات استان سمنان، خاطر نشان کرد: پروژه‌های نیمه تمام شهرستان دامغان برای تکمیل به صدها میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که در اعتبارات یک یا حتی چند سال قابل تأمین نیست، از این رو باتوجه به مشکلات بسیار شهرستان در بخش آب روستایی، درخواست ما از مسئولان استان کاهش اعتبارات بخش راه و افزودن آن به اعتبارات آب روستایی بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان از تحقق 37 درصد بودجه سفر رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد و افزود: با توجه به پس از اجرای برجام ۲۹ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه‌شده ایران آزاد شد و جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰ هزار بشکه نفت به ارزش ۳۰ میلیارد دلار صادر نموده است خزانه دولت وضعیت خوبی دارد و دولت می‌کوشد با عدم تزریق این ارز به بازار مانع تکرار تورم 40 درصد شود.

نایب‌رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مخالفت‌های نمایندگان مردم استان مازندران در مجلس در بحث انتقال آب دریای خزر به استان سمنان، گفت: یکی از دلایل این مخالفت تحت تأثیر فضای مجازی است که ریشه آن در خارج از کشور بوده و سازمان حفاظت محیط‌زیست در بحث انتقال آب دریای خزر به سمنان اصطلاحاً از آتش بیاران معرکه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها