نماینده شورای اسلامی شهرستان ابرکوه در شورای استان یزد؛

تنها بیمارستان ابرکوه نیازمند تامین تجهیزات و پزشکان متخصص می باشد

رضا ربانی، نماینده شورای اسلامی شهرستان ابرکوه در شورای استان یزد؛ تنها بیمارستان ابرکوه نیازمند تامین تجهیزات و پزشکان متخصص می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۱۸۳۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، رضا ربانی، نماینده شورای اسلامی شهرستان ابرکوه در شورای استان یزد،در دیدار اعضای شورای اسلامی استان یزد با استاندارو معاون عمرانی وی در محل استانداری ضمن بیان برخی از مشکلات شهرستان اظهار داشت: با تامین تجهیزات و پزشکان متخصص جهت تنها بیمارستان ابرکوه که بتواند مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان را مرتفع نماید از اولویت ها می باشد.


وی در ادامه بیان مشکلات به احداث تقاطع 15 دی که در ورودی شهر می باشد اشاره کرد و افزود: این تقاطع که به یاد و خاطره سفر مقام معظم رهبری به شهرستان نامگذاری شده است نیازمند توجه بیشتر جهت تکمیل آن می باشد.
ربانی در بیانات خود به احداث باند دوم کنار گذر ابرکوه که باند شمالی آن در زیر ترافیک است و باند جنوبی آن هم با ساخت پل ها و تملک مسیر آماده زیرسازی و آسفالت می باشد تا دیگر وسایل نقلیه سنگین وارد شهر نگردند اشاره کرد.
خط کشی و نصب علائم راهنمایی و تابلوهای معرفی و فاصله جاده جدید الاحداث مروست به هارونی بخش بهمن شهرستان ابرکوه و سرعت بخشیدن به راه آهن یزد به شمال فارس، در نظر گرفتن اعتبار ویژه و کد اعتباری جهت شهر نمونه گردشگری ابرکوه، توجه به شهرداری های کم درآمد خصوصا ابرکوه و مهردشت و اختصاص 700 تن قیر جهت آسفالت معابر شهر خصوصا بلوار های شاهد، ابوریحان، شهید جلایی و شهرک گلستان و اختصاص سهمیه آب از خط دوم انتقالی به یزد و از نقاط بالادست با توجه به اینکه خشکسالی های چند سال گذشته به شدت بر آبهای زیر زمینی منطقه تاثیر گذاشته و افت آب را سالانه به یک متر رسانده است و باران شهرستان تاکنون حدود یک میلیمتر بوده است، از دیگر بیانات وی در این نشست بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار