رییس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر اصلاندوز ویژه برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۱۱۸۴۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز،فرماندهی سپاه ناحیه عشایری،فرماندهان انتظامی،مسئولان ادارات و بانکها و اصحاب رسانه جلسه شورای اداری بخش اصلاندوز در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.
در این جلسه سید عباس مینایی بخشدار و رییس ستاد مراسمات بخش اصلاندوز با تسلیت جان باختگان حادثه پلاسکو و گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر به تشریح برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و بر حضور پرشکوه مسئولان و مردم در مراسمات تاکید کرد.
وی با بیان اینکه باید ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب انتقال داده شود افزود:دهه فجر متعلق به همه مردم است و امسال نیز، دنیا باید عظمت مردم ایران را بیش از پیش مشاهده کنند.بنابراین آیین های دهه فجر امسال با وحدت همه جانبه دستگاههای اجرایی و با رویکرد مردمی برگزار شود.
وی گفت:برنامه های مختلفی در دهه فجر امسال برگزار می شود که افتتاح پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی از برنامه هایی است که با حضور مسئولان استان و شهرستان اجرا می شود.
بخشدار اصلاندوز افزود:تزئین و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در سر درب ادارات، برگزاری جلسات و نشست ها جهت بازگويی اهداف و آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان و تشريح وظايف آن‌ها در حفظ اين آرمانها از جمله برنامه های مهم دهه فجر امسال خواهد بود.
رییس ستاد مراسمات دهه فجر اصلاندوز،ديدار با خانواده شهداء و جانبازان را یکی دیگر از برنامه های مهم دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت:غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای اصلاندوز،برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری جشن پیروزی انقلاب و حضور پرشکوه اهالی مردم و عشایر غیور اصلاندوز در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه های مهم در این ایام است.
مینایی اجرای مراسم نورافشانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شب 22بهمن،اجرای سرود همسرایان فجر 1357 نفری دانش آموزان، ویژه برنامه های بسیج عشایری و آموزش و پرورش اصلاندوز را از جمله برنامه های امسال در دهه فجر عنوان کرد.
در ادامه این جلسه هریک از اعضا پیشنهادات و نظرات خود را برای برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های دهه فجر ارائه داده و جهت حضور در مراسمات اعلام آمادگی کردند.
 
 
 
 
 
 

ارسال نظرات