علیپور با تاکید بر تعامل با دیگر تشکل های دانشگاه اذعان داشت: مسیر انقلاب مسیر واحدی است و برای رفع مشکلات باید تعامل و همکاری باشد. بسیج با هیچ تشکلی تقابل ندارد. بحث اختلاف سلیقه همه جا هست و نباید اختلاف سلایق در دانشگاه مشکل آفرین باشد.
کد خبر: ۸۸۱۱۸۵۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود علیپور، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام در مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور که ظهر امروز در محل سالن جلسات ریاست این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: از نگاه رهبری، خودسازی، داشتن بصیرت دینی و سیاسی  و عمل به هنگام  اهم  شاخصه های یک دانشجوی انقلابی است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام افزود: مؤلفه های بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه به عنوان شاخصه های رسیدن به پیشرفت و به جلو حرکت نمودن است.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان اروپا به تشریح نقش جوان و دانشجو به عنوان مؤلفه هایی که انسان را در رسیدن به آرمان های انقلاب یاری می کند پرداخت و گفت:خود سازی دینی و اخلاقی و دوری ازاشرافیت و رصد نمودن اتفاقات محیط پیرامونی و در یک کلام بصیرت دینی و سیاسی انتظاراتی است که مقام معظم رهبری از یک  جوان دانشجو در جامعه اسلامی دارد.
علیپورگفت:  دانشجو صرف ثبت نام در دانشگاه دانشجو شناخته نمی شود، دانشجو علاوه بر کسب علم باید نسبت به مسائل پیرامونی اشرافیت داشته باشد و اوضاع حساس تاریخی را رصد کند و در کنار پیشرفت علمی در مسیر بصیرت افزایی و مطالبه گری در جامعه گام برداردو با همکاری با مسئولین دانشگاهی در مسیر تحقق اهداف اسلام ناب پیشرو باشد.
وی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر بسیج دانشجویی  با مسئولان دانشگاهی  افزود: بسیج دانشجویی استان برنامه های اثرگذار در حوزه های فرهنگی، سیاسی و خودسازی و .. در طول سال برای دانشجویان اجرا خواهد کرد که در تمامی این برنامه ها هدف بسیج دانشجویی جذب حداکثری دانشجویان جوان به بسیج دانشجویی است.
مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام کار در مجموعه بسیج باید فقط برای رضای خدا باشد که در این صورت است که مشکلات هموار می شود و با روحیه خستگی ناپذیر به سوی فتح قله های پیشرفت انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد.
علیپور با تاکید بر بصیرت افزایی  در میان قشر جوان تحصیل کرده، اذعان داشت: اگر بصیرت  نباشد مانند خواص در فتنه 88 و دیگر پیچ های تاریخی حساس انقلاب، دچار تردید می شوند و هوشیاری جوانان در فتنه 88 و حضور به موقع آنان خود نشان ازکارآمدی و سربلندی بسیج دانشجویی است.
وی گفت: داشتن روحیه مدیریت جهادی و تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به کمک مدیران جامعه می توان بر مشکلات کنونی جامعه فائق آمد.

مسئول بسیج دانشجویی ایلام ضمن تقدیر از تلاش های چند ساله "هواسی" افزود: در بسیج تودییع معنایی ندارد بلکه بسیجی از سنگری به سنگر دیگر نقل مکان می کند و با همان تفکر بسیجی در جای دیگری مشغول خدمت به ملت میشود.
علیپور در ادامه با معرفی"مهدی سیاروک" مسئول جدید بسیج دانشجویی پیام نور گفت: ایشان فردی توانمند، خوش فکر و جوان است که با تعامل با دانشگاه و تشکیل اتاق های فکر به کمک اعضای شورای مرکزی در مسیر اهداف انقلاب به فعالیت ادامه خواهد داد.
وی با تاکید بر تعامل با دیگر تشکل های دانشگاه اذعان داشت: مسیر انقلاب مسیر واحدی است و برای رفع مشکلات باید تعامل و همکاری باشد. بسیج با هیچ تشکلی تقابل ندارد. بحث اختلاف سلیقه همه جا هست و نباید اختلاف سلایق در دانشگاه مشکل آفرین باشد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار