خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه ناحیه اندیمشک :مراسم یادبود چهارشنبه سیاه سال ۵۷ در حسینیه امام شهرستان اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۸۷۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
در این مراسم حجت الاسلام مرادی از روحانیون شهرستان اندیمشک ضمن خوش آمد گویی به بیان برخی خاطرات انقلاب اسلامی در اندیمشک پرداخت.

پس از فرار محمدرضا پهلوی در ۲۶ دی سال ۱۳۵۷ ، عوامل رژیم مردم شهرهای دزفول و اندیمشک و ‏مسجدسلیمان را روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه به خاک وخون کشیدند که در دوران مبارزات انقلابی مردم این شهرها این روز ‏چهارشنبه سیاه نام گرفت.

حجت الاسلام تابش امام جمعه بندر امام در این مراسم گفت: مسجد امام خمینی۰ره) و حسینیه امام اولین مساجد شهرستان بودند که انقلاب از انها شروع شد.

وی در ادامه گفت: اهداء یکهزار شهید دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی نشان دهنده اعتقاد عمیق مردم اندیمشک به اسلام، انقلاب و ولایت است.

حجت السلام تابش در بخش دیگری گفت:در آستانه انتخابات هستیم اما ما چوب محافظه کاری ، سازش کاری بی تفاوتی و نداشتن روحیه انقلابی را می خوریم ، انقلابی باشیم ، انقلابی بمانیم تا بتوانیم راه انقلاب را که راه امام  و شهداست و تنها راهی است که به انقلاب مهدی موعود منجر می شود ادامه دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: ما باید تفکر انقلابی را نهادینه کنیم و مردم باید بدانند که باید و ضرروری ترین راه تداوم انقلابی این است که به چهره های انقلابی رای بدهند.

شهر یکهزار شهید اندیمشک در روز چهارشنبه سیاه ، دو شهید، و در دوران انقلاب اسلامی هشت شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

اجرای سرود زنده ، پخش کلیپ و نماهنگ از برنامه های جانبی مراسم چهارشنبه سیاه اندیمشک بود.‏
ارسال نظرات
پر بیننده ها