در مسابقات انتخابی موی تای

پارس آباد قهرمان مسابقات انتخابی رده بزرگسالان استان شد

شهرستان پارس آباد مغان در بخش تيمي مقام قهرمانی مسابقات انتخابی موي تاي بزرگسالان استان اردبيل را کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۱۱۸۹۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از  آران مغان, مسابقات انتخابی موی تای استان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در بخش مردان با حضور بیش از 150شرکت کننده از شهرستان های تابعه در مجموعه ورزشی 6 هزار نفری حسین رضا زاده اردبیل برگزار شد.

در پایان مسابقات در رده سنی بزرگسالان و در بخش تیمی تیم شهرستان پارس آباد با پنج مدال طلا اول شد، شهرستان اردبیل با چهار مدال طلا به مقام دوم رسید و شهرستان مشگین شهر با 2مدال طلا سوم شد.

در رده سنی جوانان و در بخش تیمی شهرستان اردبیل با هفت مدال طلا به مقام قهرمانی رسید، شهرستان پارس آباد با 2مدال طلا دوم شد و و شهرستان مشگین شهر با یک مدال طلا مقام سوم را کسب کرد.

در رده سنی جوانان سعید اکرانپور، محمد مهدی موسوی، ناصرجبراییل زاده، یوسف بایرامی، بهمن عصمتی، مجید روح نواز، علی برزگر، مهرداد خانزاده، حسین نیکزاد، سجاد رزمجو و بنیامین قهرمان موفق به کسب عناوین اول اوزان مختلف شدند.

در رده سنی بزرگسالان هم توحید دهدار، محمدتقی ملکی، صابرسعیدی، یاشارسلیمانی، ابراهیم اکرانپور، اکبرنعمتی، پیمان اردوزاده، محمد نعمت زادگان، میلاد فتحی، آیت محمد حسین پور ومهرداد شکاری مقام اول اوزان مختلف را کسب کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار