با حضور مسئولین شهرستان خلخال انجام شد؛
مسئولین ارشد شهرستان خلخال در هوای برفی و سرد خلخال در مرکز آتش نشانی خلخال حضور یافتند و از زحمات آتش نشانان تجلیل نمودند.
کد خبر: ۸۸۱۱۹۱۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

 ازناو ، بشیر خالقی نماینده مردم شهرستان های خلخال کوثر در مجلس شورای اسلامی و فریدون  بابایی فرماندار خلخال به اتفاق بخشدار مرکزی و مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان خلخال با حضور در  مرکز آتش نشانی خلخال از زحمات آتش نشانان شهرستان خلخال تجلیل کردند.

 

در این مراسم بشیر خالقی نماینده مردم خلخال وکوثر در سخنانی ضمن عرض تسلیت شهادت آتش نشانان فقید کشورمان در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران گفت: می توان با پیش بینی های لازم و رعایت نکات ایمنی در کمترین زمان  جلوی حوادث غم انگیز را گرفت و نباید سهل انگاری ها در جامعه موجب ناراحتی مردم شود.

 

خالقی گفت: قطعا حضور امروز ما در جمع آتش نشانان به خاطر گرامیداشت یاد و خاطره شهداست و مطمئنا در تهران از طریق مجلس بحث اعتبارات برای تجهیز ناوگان آتش نشانی خلخال را پیگیری خواهیم کرد.

 

در این جلسه فریدون بابایی نیز ضمن عرض تسلیت شهادت آتش نشانان در ساختمان پلاسکو گفت: فداکاری آتش نشانان در هیچ زمانی از یاد ملت نخواهد کرد.

 

بابایی ضمن اشاره به کمبود امکانات در آتش نشانی خلخال گفت: تجهیز ناوگان آتش نشانی در اولویت فرمانداری شهرستان خلخال است و به لحاظ مستعد بودن شهرستان خلخال وتهدید آتش سوزی در جنگ ها ومراتع نیاز به تجهیز اهمیت دارد.

 

فرماندار خلخال  از زحمات همکاران آتش نشانی خلخال در مهار آتش سوزی های در شهرستان در سال 1394 و ده ماهه سال 1395 تقدیر کرد.

 

در این مراسم سید هاشم سید شریف رئیس آتش نشانی شهرداری خلخال  نیز کمبود ست کامل خودرویی برای مهار آتش سوزی و ماشین پیشروی آتش نشانی و نردبان های بلند و بالابر های هیدرولیکی را از کمبود های آتش نشانی خلخال عنوان واز نماینده مردم خلخا ل و کوثر و فرماندار خلخال خواست تا در تجهیز و نوسازی ناوگان شهرداری تسریع لازم انجام گیرد.

ارسال نظرات