معاون اجرایی سپاه استان سمنان گفت: اصحاب رسانه جهادگران جبهه جنگ نرم هستید و در اردوگاه انقلاب اسلامی بعنوان رزمنده انجام وظیفه می کنند.
کد خبر: ۸۸۱۱۹۴۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ علي خالقیان در مراسم تقدير از برنامه سازان ، گزارشگران و عوامل دست اندر کار انعکاس رسانه ای رزمایش الی بیت المقدس كه در سالن جلسات صدا و سيماي مركز سمنان برگزار شد، ضمن تقدير و تشكر از صدا و سیمای مرکز سمنان به خاطر پوشش مناسب رزمایش الی بیت المقدس گفت: شما جهادگران جبهه جنگ نرم هستید و در اردوگاه انقلاب اسلامی بعنوان رزمنده انجام وظیفه می کنید.

وی افزود: امروز همه باید حول محور ولایت باشیم و به مطالبات رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشیم.

معاون اجرایی سپاه استان سمنان به كارشكني عده‌اي در ايجاد دين گريزي در جامعه اشاره كرد و گفت: گفتمان انقلاب بايد تبيين شود که یکی از آنها اقتصاد مقاومتی و سبك زندگي اسلامي است.

خالقيان بيان داشت: بدون شك دشمنان خواهان اين هستند كه ما وابسته به غرب باشيم؛ بنابراين در برهه كنوني وحدت ملي و اتحاد و انسجام همگاني از اهميت بسيار زيادي برخوردار است و بايد از هر گونه دو قطبي گرايي پرهيز شود و نگذاريم تلاش عده اي كه مي خواهند در جامعه فضاي دو قطبي ايجاد كنند به اهدافشان دست يابند.

وي با اشاره به حضور و همراهي پرشور برنامه سازان ، گزارشگران و عوامل دست اندر کار انعکاس رسانه ای رزمایش الی بیت المقدس از مجموعه صدا و سيماي مركز سمنان و تقدير از اين حضور گفت: وظيفه بسيج و سپاه بود كه اين عوامل پرتلاش كه در پوشش اخبار و برنامه هاي بسيج و سپاه نهايت تلاش و همكاري را دارند،‌تقدير كند.

در خاتمه از عوامل دست اندر کار پوشش رسانه ای رزمایش الی بیت المقدس با اهداء تقدیرنامه قدر دانی شد.

رزمایش الی بیت المقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهر ماه گذشته با حضور 10 هزار نفر از بسیجیان استان در سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها