امام جمعه شهرستان زاوه بیان داشت: کسانی که معتقد و عامل به قرآن باشند هرآنچه خوبی در قیامت باشد توسط خداوند متعال به آنها اعطا می شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۹۴۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه ، نشستی با محوریت تربیت و تعالی اخلاقی در جمع پایوران و سربازان وظیفه این ناحیه برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمهدی مصطفویان امام جمعه شهرستان زاوه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این برنامه معنوی، اظهار داشت: کسانی که معتقد و عامل به قرآن باشند، هرآنچه خوبی در قیامت باشد توسط خداوند متعال به آنها اعطا می شود.

وی با اشاره به اینکه اکثریت مردم از سطح آگاهی دینی و احکام کافی برخوردار نیستند، افزود: برخی افراد علی رغم اینکه آگاهی کامل و لازم را نسبت به این مسایل ندارند ولی متاسفانه علاوه براینکه در امور شرعی خود راه اشتباه را می روند، به دیگران نیز مشاوره گمراه کننده می دهند و باعث حق الناس فکری می شوند که این موضوع در طولانی مدت باعث این می شود که فرد از راه صحیح و اصولی ارزشی گمراه و منحرف شود.

حجت الاسلام مصطفویان در ادامه با تبیین صفات ارزشمند افراد با تقوا ، اظهار داشت: متقین را ملائک طیب و طاهر قبض روح می کنند و بخاطر اعمال پاکشان در دنیا که برگرفته از اعتقاد و عزم راستین آنها بوده به بهشت رهنمون می کنند.

امام جمعه شهرستان زاوه در پایان به همه پایوران و سربازان وظیفه نصیحت کرد که هیچ وقت احکام دینی را با آگاهی اندک و ناقص تفسیر به رای نکنید که خدایی نکرده باعث گمراهی دینی خودتان و حتی جامعه می شوید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها