خبرهای داغ:
نایب‌رئیس هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم خبر داد
نایب‌رئیس هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم گفت: همایش بزرگ سلامت سالمندان با برنامه‌های متنوع در هفتمین روز بهمن ماه در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۹۷۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
برگزاری همایش بزرگ سلامت سالمندان در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، زهرا شیربیانی اظهار کرد: هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم در آخرین روز کاری این هفته، با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و اداره کل ورزش و جوانان استان قم همایش بزرگ سلامت سالمندان را در قم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: همایش بزرگ سلامت سالمندان با شعار ورزش، تغذیه و سلامتی برای برگزاری در روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه از ساعت هشت تا 12 پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است و این همایش با حضور اساتید برجسته فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار خواهد شد.

شیربیانی اضافه کرد: سالن همایش‌های شهرداری قم در انتهای خیابان امام موسی صدر قم برای برگزاری این همایش در نظر گرفته شده است و یکی از برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده این است که قبل از آغاز همایش تست قند خون و فشار خون به صورت رایگان با حضور پزشک‌یاران هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم انجام شود.

وی یادآور شد: برای برگزاری با کیفیت و مطلوب همایش بزرگ سلامت سالمندان در قم، همچنین هدایایی نیز در نظر گرفته شده است که در مراسم پایانی آن در سالن همایش‌های شهرداری قم با حضور مسوولان استان قم به قید قرعه به شرکت کنندگان در همایش اهداء خواهد شد.

نایب‌رئیس هیأت‌ پزشکی ورزشی استان قم خاطرنشان کرد: هیأت‌ پزشکی ورزشی در طول سال برنامه‌های متنوع آموزشی را در راستای اهداف و رسالت خود برای مدیران، مربیان، ورزشکاران و قهرمانان رشته‌ها و هیأت‌های مختلف ورزشی برگزار می‌کند و هدف ما این است که جامعه ورزش قم با مسائل، علم و دانش روز ورزش آشنا باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با عنوان کارگاه آموزشی ارزیابی وضعیت بدنی و ناهنجاری‌های اسکلتی برگزار شد و در آن قشرهای مختلفی از جامعه ورزش حضور داشتند و چندین دوره آموزشی دیگر نیز در طول سال جاری برگزار شده و تا پایان سال نیز دوره‌های آموزشی دیگر نیز در نظر داریم.
ارسال نظرات