خبرهای داغ:

ووشوکاران قمی در راه تیم ملی

دبیر هیئت ووشو استان قم گفت: حدود ۲۰ روزی است که تمرینات تیم اعزامی زیر نظر کادر فنی آغاز و پس از برگزار چند جلسه تمرین کمیته فنی هیئت ترکیب نهایی نوجوانان و جوانان را علام کرد.
کد خبر: ۸۸۱۲۰۰۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
ووشوکاران قمی در راه تیم ملی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هادی رشیدی اظهار داشت: پس از برگزاری رقابت‌ها انتخابی استان برترین‌های ووشو به اردو استان دعوت شدند تا از بین افراد حاضر در اردو برترین‌ها راهی مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی شوند.

دبیر هیئت ووشو استان قم افزود: حدود 20 روزی است که تمرینات تیم اعزامی زیر نظر کادر فنی آغاز و پس از برگزاری چند جلسه تمرین کمیته فنی هیئت ترکیب نهایی نوجوانان و جوانان را علام کرد.

وی گفت: تمرینات با نظارت استاد حجت ملکی که سرمربی تیم ملی سبک فانگ من چوان این رشته نیز است، پیگیری می‌شود.

رشیدی با اشاره به اینکه ترکیب تیم بزرگ‌سالان مشخص نشده، عنوان کرد: بزرگ‌سالان نیز در حال تمرین هستند اما هنوز کادر افراد نهایی این رده سنی را معرفی نکرده است که در چند روز آینده معرفی خواهند شد.

دبیر هیئت ووشو استان قم بیان کرد: در رده سنی نوجوانان متین و مهدی هفته خانکی، احسان نصرتی و محمدامین شاهسوند با سایر حریفان مبارزه می‌کنند.

به گفته وی، احمدرضا حسین زاده، محمد حسین عباسی، عرفان کتابدار و حسن بهمنی در رده سنی جوانان به نمایندگی از استان قم با سایر حریفان به رقابت می‌پردازد.

رشیدی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی از 10 بهمن‌ماه به میزبانی استان اصفهان به انجام می‌رسد که امید می‌رود استان قم دو یا سه مدال را در این مسابقات به‌دست آورد.

دبیر هیئت ووشو استان تصریح کرد: به جهت آن‌که مسابقات انتخابی تیم ملی است، افراد بسیار زیادی از سراسر کشور شرکت می‌کنند و همین موضوع موجب بالا رفتن سطح رقابت‌ها می‌شود.

وی اظهار داشت: ووشوکاران نوجوان و جوان قمی راه مسابقات تیم ملی می‌شوند تا بلکه بتوانند موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی این رشته شوند و افتخاری دیگر نصیب استان قم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار