شهردار زنجان:

عزم جدی شهرداری زنجان برای عملیاتی کردن پروژه سبزه میدان با همه دشواری ها

پروژه سبزه میدان به عنوان یک پروژه ماندگار برای شهر زنجان تعریف شده و شهرداری زنجان عزم جدی برای عملیاتی کردن آن با همه دشواری های پیش رو را دارد.
کد خبر: ۸۸۱۲۰۰۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در جلسه کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به چگونگی و رویکرد اجرای پروژه سبزه میدان، گفت: تمهیدات فنی و اقتصادی پروژه سبزه میدان در ابعاد مختلف بررسی و تجزیه و تحلیل شده است.

حبیب ملائی یگانه افزود: پروژه سبزه میدان به عنوان یک پروژه ماندگار برای شهر زنجان تعریف شده و شهرداری زنجان عزم جدی برای عملیاتی کردن آن با همه دشواری های پیش رو را دارد.

وی با بیان اینکه هیچ پروژه ماندگار و بزرگ در شهر بدون سختی و دشواری عملیاتی نمی شود، اظهار داشت: باید برای ماندگار کردن یک پروژه در شهر هزینه داد و در همه دنیا برای آثار ماندگار هزینه و دشواری های زیادی تحمل می شود.

شهردار زنجان شرایط دشوار فعلی برای عملیاتی کردن هر پروژه عمرانی را یادآور شد و تاکید کرد: در این شرایط دشوار رسیدن به یک روش و رویکرد منطقی برای آغاز عملیات اجرایی و تسریع در آن مورد تاکید قرار دارد و رویکرد فعلی را با جدیت پیش خواهیم برد.

وی به اقدامات انجام شده در خصوص پروژه سبزه میدان اشاره کرد و اظهار داشت: مصوبات لازم در شورای اسلامی شهر زنجان طی چند مرحله اخذ شده و در شرایط فعلی اسناد مناقصه فاز نخست تدوین و فراخوان مناقصه برگزار شده است.

یگانه ادامه داد: مطابق با آخرین برآورد صورت گرفته برای اجرای فاز نخست پروژه که توسط مشاور برآوردش ده به 157 میلیارد تومان رسیده است. این محاسبه بر اساس قیمت فهرست بهای سال 95 بوده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه اجرای پروژه سبزه میدان، زنجان را وارد اجرای پروژه‌های بزرگ مقیاس می کند، افزود: با عملیاتی کردن پروژه های با مقیاس 40 تا 50 میلیارد تومان در سطح شهر زنجان عزم مدیریت شهری برای ورود به پروژه های بزرگ در مقیاس 300 میلیارد تومان است. این گام مهم دشواری های زیادی دارد که برای توسعه شهر زنجان همه آن را پذیرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: 15 شرکت در فراخوان برگزاری مناقصه به پروژه ورود کردند که چهار شرکت نسبت به ارائه پاکات پیشنهادی اقدام کردند. از بین شرکت های فوق یک شرکت با توجه به شرایط اعلام جدیت خود را برای ورود به پروژه نشان داده است. ضرایب پلوس با توجه به شرایط پروژه ارائه شده که این شرایط مورد بررسی قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار