خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری گفت: انقلاب اسلامی ایران به‌ عنوان یک پدیده سیاسی، اجتماعی و به عنوان آخرین انقلاب قرن بیستم، انقلابی است که معادلات جهانی را تحت تأثیر خود قرار داد و وقایع و تحولات آن بسیاری از تحلیلگران را شگفت‌زده نمود.
کد خبر: ۸۸۱۲۰۳۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
حجت الاسلام بهرامی در مصاحبه با خبرنگار خبر گزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی ایران به‌ عنوان یک پدیده سیاسی، اجتماعی و به عنوان آخرین انقلاب قرن بیستم، انقلابی است که معادلات جهانی را تحت تأثیر خود قرار داد و وقایع و تحولات آن بسیاری از تحلیلگران را شگفت‌زده نمود.
 
 
وی افزود: جهان تاکنون نظاره‌گر انقلاب‌های گوناگون فکری، صنعتی و تقلیدی به ویژه در تاریخ معاصر بوده است ولی انقلاب اسلامی ایران سراسر جهان به‌‌ویژه دنیای غیراسلام را در بهت و شگفتی فوق‌العاده‌ای فروبرد تا آنجا که بسیاری از کشورها در اوج ناباوری از به‌کار بردن نام «انقلاب‌اسلامی» خودداری نمودند، چون تصور نمی‌کردند در جهان مادی و عموما غرب‌زده یا وابسته به بلوک شرق، انقلابی با ویژگی‌های اسلامی به وقوع بپیوند.
 
 
وی بیان کرد: برخلاف بسیاری از دولت‌های جهان که رمزحیات و راه بقای خویش را در وابستگی به قدرت‌های بزرگ دنیا و یا دنباله‌روی ازسیاست‌ها و اندیشه‌های مادی می‌دانند، انقلاب اسلامی ایران با پیروی از سیاست «نه‌شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» و با تکیه بر آرمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه و خط دیگری را دنبال کرد. انقلاب اسلامی ایران، نام و پیام جاودانه خویش را از اسلام‌ ناب‌ محمدی (ص) برگرفت.
 
 
وی با اشاره به نقش و جایگاه امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی بر تعاملات جهانی ظهار داشت: استعمار از گسترش تفکر امام خمینی(ره) وحشت دارد.

 

 امام‌خمینی(ره) هنوز هم به خاطر تفکر سازنده خود بین جوامع اسلامی زنده هستند و به الگوی مبارزه با استعمار تبدیل شده‌اند، استعمار از ادامه راه امام‌خمینی(ره) توسط پیروان ایشان می‌‌هراسد و تحریم ایران نشان دهنده نگرانی و ترس قدرت‌های استعماری از آرمان‌های رهبر کبیرانقلاب می‌باشد.

 
 
وی در پایان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها مربوط به ایرانیان نیست، بلکه وجهه جهانی به‌ ویژه اسلامی را به خود گرفته و این پیروزی خود الگوی برتر و بهتری برای کشورها و ملت‌های جهان اسلامی دانسته و قلمداد می‌شود. امام خمینی (ره) با رهبریت و مدیریت مدبرانه، نظام جمهوری اسلامی ایران را الگویی برای کشورهای اسلامی گرداند.و این کارنامه درخشان امام‌خمینی(ره) بود که با قدرت ایمان نظام شاهنشاهی چند صد ساله را شکست دادند. آمریکا بعد از پیروزی انقلاب تمام حربه‌های خود را علیه نظامی اسلامی در ایران به کار برد و از صدام خواست ارتش عراق را علیه ایران به کار گیرد اما بصیرت امام(ره) و عزم مردم ایران برای حفظ اسلام سبب شد دشمنان نتوانند در اهداف خود موفق شوند.
 
ارسال نظرات