خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی شاهرود خبر داد:

اعزام بیش از 600 دانش آموز از شاهرود به اردوی راهیان نور

سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی در جلسه راهیان نور بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: در دو مرحله بیش از 600 دانش آموز دختر و پسر به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۱۲۰۸۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمال الدین غنایی در جلسه راهیان نور بسیج دانش آموزی حوزه ایمان که با حضور اعضا در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت کار برای شهدا اظهار کرد: کاری که برای شهدا انجام می شود بی منت است و ما باید هر چه در توان داریم برای شهدا خرج کنیم و حتماً شهدا نیز کمک و عنایت دارند.

وی افزود: تلاش همه مسئولین در این راستاست که این اردوی فرهنگی با حداکثر بازدهی و اثرگذاری انجام شود و دانش آموزان بهره لازم را از این اردو ببرند.

غنایی با اشاره به برگزاری بیش از 6 جلسه ستاد راهیان نور شهرستان و کمیته های مختلف این ستاد بیان کرد: همه مسئولین سپاه و آموزش و پرورش برای اجرای مطلوب این اردوها در صحنه حاضر هستند و باید تلاش کنیم تا این اردوها به نحوه شایسته اجرا شود.

وی با بیان اینکه این اردوها با اتوبوس انجام می شود گفت: مرحله اول اعزام 15 بهمن و به استعداد 400 نفر از دختران و مرحله دوم 22 بهمن به استعداد 200 پسر انجام خواهد شد.

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده در کمیته های فرهنگی،نظارتی،روایان و روابط عمومی کارها تقسیم شده و معاونت های سپاه و آموزش و پرورش همکاری لازم را در برگزاری این اردوها دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها