مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: آذری ها از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب طرح های مختلف بیش از 520 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۲۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، حسین دشتی تاکید کرد: مردم استان در ماه محرم بیش از چهار میلیارد تومان در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان مساعدت کردند.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه سال جاری با مساعدت مردم خیر استان بیش از هفت میلیارد و 800 میلیون تومان صدقه جمع آوری شده است افزود: صدقات جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام اینکه طرح کوثر برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند اجرا می شود،افزود: امسال خیران استان در قالب طرح کوثر دو میلیارد و 250میلیون تومان برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند کمک کردند.

وی از فعالیت 53مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و افزود: خیران و مردم نیکوکار استان در 9 ماهه امسال 10 میلیارد و 350 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این کمک ها بین نیازمندان توزیع شده است.

دشتی خاطر نشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته خیران استان بیش از هشت میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری مساعدت کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه خیران استان 240 میلیون تومان در قالب طرح طاها و 360 میلیون تومان نیز در قالب طرح شفا کمک کرده اند، تاکید کرد: طرح طاها برای بیمه آتیه فرزندان ایتام و طرح شفا برای کمک به نیازهای درمانی مددجویان بیمار توسط این نهاد اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: آذریهای خیر تاکنون بیش از دو میلیارد و 100 میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده اند.

دشتی با بیان اینکه آذری ها در سال گذشته با شرکت در جشن نیکوکاری 93 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده اند،افزود: امیدواریم کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها