رئيس سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان خبر داد؛
رئيس سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در اردوهای راهیان نور این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۳۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، يوسفعلي طاهري در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي سازمان بسيج دانش‌آموزي استان سمنان بزرگترين رزمايش فرهنگي معنوي اردوي راهيان نور دانش‌آموزي را با شعار فرزندان علوي و فاطمي جوانان مومن انقلابي برگزار مي‌كند.

وي افزود: هدف از اعزام و اجراي راهيان نور دانش آموزي آشنا كردن دانش‌آموزان با فلسفه جهاد در راه خدا، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، زنده نگه داشتن نام و ياد شهدا ايثارگران، تحكيم پيوند ارزشي و فرهنگي نسل جوان و همچنين مقابله با جنگ نرم و دشمن از طريق الگودهي، معرفي جلوه هاي عيني ايثار مقاومت و شهادت، تبيين عزت عظمت و اقتدار ملت ايران در برابر استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار و سرسپردگان منطقه‌اي آنها است.

رئيس سازمان بسيج دانش‌آموزي استان سمنان گفت: اين اردو در دو مرحله مرحله اول وي‍ژه خواهران از هفتم بهمن الي هيجدهم بهمن و در مرحله دوم ويژه پسران از شانزدهم بهمن الي بيست و هفتم بهمن ماه سال جاري بگزار مي گردد كه در مجموع تعداد 2300 نفر از دانش آموزان دختر و پسر به راهيان نور دانش‌آموزي اعزام مي‌شوند.

وي به برنامه‌هاي راهيان نور امسال اشاره كرد و گفت: ازمهمترين برنامه راهيان نور امسال مراسم بدرقه و استقبال اعزام روحانيون و راويان بازديد از مناطق عملياتي برپايي نمايشگاه در اردوگاه شهيد شاطري خرمشهر و همچنين اقامه نماز جماعت و اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي از قبيل مراسمات دعا پخش فيلم نماهنگ و رزمايش رزمي و .... است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها