رئیس ارشاد اسلامی رشت از برگزاری نمایشگاه عکس «به نام زیتون» خبر داد و گفت:عکس های این نمایشگاه به خوبی ارزش زحمات مدافعان حرم و ایثار و فضای معنوی موجود در جبهه سوریه را به ما منتقل می کند.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۴۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

محمد حسن پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از برگزاری نمایشگاه عکس «به نام زیتون» خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه عکس حسین مرصادی از جنگ سوریه در رشت در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه نمایشگاه «به نام زیتون» شامل 45 قطعه عکس از حسین مرصادی است،افزود:نمایشگاه مذکور که به همت خانه عکاسان ایران برگزار می شود،روایتی از سفر حسین مرصادی به عنوان رزمنده و عکاس به جبهه سوریه است.

وی با بیان اینکه عکس های این نمایشگاه به خوبی ارزش زحمات مدافعان حرم و ایثار و فضای معنوی موجود را به ما منتقل می کند، گفت: این عکس‌ها روایتی تصویری از نبرد نصر 2 است که بهمن ماه سال گذشته در شمال حلب انجام شد و به فتح دو شهر نبل و الزهرا انجامید و از مهمترین فتوح نبرد سوریه است.

این مقام مسئول اضافه کرد:علاقه‌مندان می‌‌توانند برای دیدن این عکس‌ها از 2 لغایت 7 بهمن ماه 95 به نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت مراجعه نمایند.

ارسال نظرات