خبرهای داغ:
نماینده سمیرم گفت: مسئله حقوق‎های نجومی که موجب نومیدی و سلب اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام شده؛ مسئولان دولتی می‎توانند با برخورد جدی و قاطع در زمینه اعتمادسازی مردم به نظام و دولت گام اساسی بردارند.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۵۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم: اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به موضوع حقوق‎های نجومی بیان کرد: این مسئله موجب سلب اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام شده است که بایستی با متخلفان در این قضیه برخورد جدی صورت گیرد.

سلیمی با بیان اینکه مجلس طبق وظیفه قانونی خود دراین باره تحقیق و تفحص و شفافیت مدیران دولتی را در رأس کار خود قرار داده است عنوان کرد: دولت باید اطلاعاتی که قوه قضائیه می‎خواهد در اختیار آنها قرار دهد و قوه قضائیه نیز با متخلفان این قضیه برخورد جدی داشته باشد و وضعیت این موضوع مشخص و راه قانونی برای دریافت چنین حقوق‎های نجومی و فساد بسته شود تا شاهد این تخلفات نباشیم و اعتماد مردم نسبت به نظام برگردد.

نماینده سمیرم با اشاره به الگوی ساده زیستی و امانتداری بسیج و مسئولان  در دوره‎های مختلف گفت: حتی در زمان اوایل انقلاب و زمان جنگ شاهد این بودیم که برخی از مسئولین حقوق‎های ناچیز خود را دریافت نمی‎کردند یا در حد مقدورات خود دریافت می‎کردند که امروزه این را در بین مسئولان دولتی خیلی شاهد نیستیم.

سلیمی با تاکید بر لزوم ترویج چنین خصایصی در بین مسئولین دولتی عنوان کرد: مسئولان دولتی می‎توانند با الگو گرفتن از این خصیصه‎های بسیج و تمسک داشتن به آن درکنار برخورد جدی و قاطع با متخلفان حقوق‎های نجومی در زمینه اعتمادسازی مردم به نظام و دولت گام های اساسی بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها