خبرهای داغ:
عضو شورای شهر قزوین با حضور در دفتر خبرگزاری بیسیج قزوین، مواضع فرهنگی این خبرگزاری را مورد تقدیر قرار داد.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۶۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز حسین صلح جو عضو شورای شهر قزوین و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج در قزوین دغدغه های فرهنگی خود و خبر گزاری بسیج را مورد بررسی قرار داد.

صلح‌جو اظهار کرد: خبرگزاری بسیج در فرهنگ سازی و راهنمایی جامعه به سمتی که مورد غایت جامعه اسلامی است می تواند نقش آفرین باشد و نیز می تواند جریان فرهنگی را آنطور که مورد تاکید رهر معظم انقلاب نیز هست در خط مشی خود قرار دهد.

وی در ادامه به مهمترین تلاش های کمیسیون فرهنگی شورای شهر اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را در این سالها به کار برده ایم تا بتوانیم حق مردم استان قزوین را در بهره بری از بودجه فرهنگی افزایش دهیم و می توان نمود آن را در کمکهایی که به مساجد برای توسعه برنامه های فرهنگی می شود، تکمیل زائر سرا های راهیان نور استان قزوین، کمک به ازدواج آسان جوانان، کمک به خانواده های کم بضاعت و بسیاری نقاط دیگر مورد بررسی قرار داد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با یادآور شدن نزدیکی به زمان انتخابات تصریح کرد: همه عزیزانی که قرار است برای آینده انتخابی انجام دهند باید به پاکدستی کاندید خود با هر جبهه فکری تاکید داشته باشند.

وی توضیح داد: شورا یعنی محلی برای خدمت به مردم و این بخش خدمات رسانی است که می تواند توجه مردم را جلب کند، هر کس با هر عقیده ای در مقام شورا تنها باید تلاش کند که بتواند به مردم در رفع مشکلاتشان خدمتی برساند،مردم هستند که اعضای شورا انتخاب می کنند لذا آنها بالا ترین مقام را داشته باشند،هیچ کس حق ندارد با مردم از نگاه برتر برخورد کند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها