فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ولایت سرخه از اجرای بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۷۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
علی‌اکبر حسنان با اشاره به‌ویژه برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سرخه اظهار کرد: در جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی شهرستان سرخه که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، بیش از 20 عنوان برنامه اجرایی در این دهه مصوب شد.

وی با اشاره به تنوع برنامه‌ها در این ایام بیان کرد: این برنامه‌ها شامل نواختن زنگ و گلبانگ انقلاب هم‌زمان در سراسر مدارس شهرستان سرخه، بازدید از موزه عبرت ویژه دانش‌آموزان واحد لاسجرد، برگزاری مسابقه جشنواره غذاهای سالم بین مدارس پوینده و پیشگام دختر و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان سرخه است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی ولایت سرخه، حضور تمام دانش‌آموزان و فرهنگیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در طول هفته، برگزاری همایش تکلیف سیاسی یا رأی‌اولی‌ها و برگزاری یادواره شهدا در واحد شهید فرهاد صفا را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان دانست.

حسنان افزود: برگزاری جشن انقلاب در مدارس، افتتاحیه نمایشگاه طلیعه سحر، مسابقه نقاشی کودکان، نمایشگاه عکس انقلاب، اجرای نمایش شاد و موزیکال کارناوال انقلاب کاری از هنرمندان برجسته مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال، پیاده‌روی، فوتبال دستی پدران و پسران، کوهپیمایی و دارت از برنامه‌های دهه فجر در شهرستان سرخه است.

وی همچنین حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان و فرهنگیان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقه عکاسی در راهپیمایی (با موضوع حضور حماسی و پرشور دانش‌آموزان)، تجلیل از چهره‌های برتر قرآنی دانش‌آموزی، اعزام دانش‌آموزان دختر و پسر به اردوی فرهنگی راهیان نور و اجرای سایر برنامه‌ها با موضوعات مختلف را به‌عنوان دیگر برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها