خبرهای داغ:
مدرس و استاد دانشگاه‌های قزوین گفت: در آمریکا بدلیل نا امنی های فراوان ملتی مسلح دارند که اگر پایه های حکومتش سست شود دیگر نمی‌شود این آشوب و درگیری ها را جمع کردو این نشان دهنده وضعیت خوبی برای این دوره ریاست جمهوری ترامپ نیست.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۷۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

کامبیز هوشیار مدرس دانشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون « ناآرامی ها در آمریکا» اظهار کرد: اصولا انتخاباتی که در آمریکا صورت می‌گیرد یک امر فرمایشی است.

وی ادامه داد: نباید ساده کنیم و بگوییم مردم سالاری در جریان است و انتخاب از سوی مردم صورت گرفته، در این دولت دو حزب جداگانه در راس کار است که هردو صهیونیستی افراطی هستند.

هوشیار بیان کرد: در انتخابات پیشین دیدیم که درست در زمانی که قشر سیاه پوست که بیش از 13 درصد از جمعیت جامعه را گرفته بدلیل نارضایتی ها برای مقابله با دولت برخاسته بودند، آمدند یک سیاه پوست را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کردند تا جلوی شورش آنان را بگیرند، تمام این افکار مختص دست های پشت پرده است و از اتاق فکرشان برخاسته.

هوشیار تبیین کرد: امروز در مورد ترامپ هم همین روش را در پیش گرفته اند، می‌گویند او فاقد سیاست کاری و روش خدماتی است و یک بازاری بوده و به زور این را تفهیم مردم می‌کنند که اگر در آینده خشونتی پیش آمد بگویند که ما بر علیه رئیس جمهوری ترامپ بوده ایم و راهپیمایی کرده ایم اما بدلیل نظام مردم سالاری و دموکراتیک به اجبار موافقت به ریاست جمهوری وی کرده ایم.

این استاد دانشگاه مطرح کرد: طراح اصلی این افکار صهیونیست ها هستند که در اتاق فکرشان بر سر این موضوع کار می‌کنند، برخی از نظریه پردازان در سطح بین المللی معتقدند که یک تفکر هیتلری توسط  این دولت روی کار می‌آید.

وی افزود: در زمانی که بحث انتخابات شد، ترامپ یک اشاره هایی به بحث دیوار کشی بین آمریکا و مکزیک و اینکه مسلمانان را بیرون می‌کنند کرد و باید دانست که تمام این مسائل از پروژه های اتاق فکر آنان است که می‌خواهند در این دوره ریاست جمهوری عملی کنند.

هوشیار در خصوص صحبتهای ترامپ که گفت «اولویت با آمریکا است» توضیح داد: سیاست های آمریکا تجاوز کارانه است و هیچگاه به فکر ملت خویش نبوده و این را خود مردم آمریکا نیز احساس می‌کنند و همیشه به دنبال منافع استکباری خودشان هستند.

وی بیان کرد: ملت آمریکا با ساعت های زیادی کار کردن باز به جایی نمی‌رسند و به خاطر مالیات های سنگین و کنترل های حساس درآمدی و اشراف کامل دستگاه های مالیاتی کشور بر کار و سطح درامدی باعث می‌شود ملت در نهایت بازهم کمبود مالی داشته باشند و این از خواسته های امپریالیستی است.

آمریکایی ها بحث داخلی‌شان را برای بهبودی خودشان در نظر نمی‌گیرند، مثلا در بحث چین با بهانه کالا می‌خواهند یک جنگ نظامی راه بیندازند و هدفشان تضعیف چین و روسیه و ایران است چرا که حاکمیت هایی در منطقه دارند و به دنبال از بین بردنشان هستند و آنان بدنبال منافع استکباری خود هستند نه منافع ملی.

هوشیار استاد دانشگاه های قزوین در پایان این گفتگو ابراز کرد: من به این ناآرامی ها خوشبین هستم چرا که اینها دارند مکر میکنند و در مقابل خداوند؛ نظیر بحث 11 سپتامبر که با انجام یکسری کارهای مصنوعی و راه پیمایی هایی که براه انداختند ملت های مسلمان را در مقابل خود دیدند و نتیجه عکس گرفتند و کار از دستشان خارج شد.

این مسئول اذعان کرد: یک جنبش 99 درصدی باید تحقق یابد و باید جلوی رئیس جمهور تحمیلی آمریکا ایستاد و روشنگری های  مسلمانان و مسیحی های طرفدار ایران باعث شد آمریکا حساب کار بدستش بیاید و همچنین فلسفه عاشورا و نهضت عاشورایی که هر سال مسلمانان در آنجا انجام می‌دهند خود از شجاعتی برخوردار است.

کامبیز هوشیار خاطر نشان کرد: در آمریکا بدلیل نا امنی های فراوان ملتی مسلح دارند طبق گفته و آمار خودشان 200 میلیون سلاح جنگی در آمریکا وجود دارد که اگر پایه های حکومتش سست شود دیگر نمی‌شود این آشوب و درگیری ها را جمع کرد.

همانطور برخی ایالات نظیر تگزاس و کالیفرنیا خواهان استقلال و جداسازی هستند و شاهدیم که اروپا دارد از آمریکا و سایه اش فاصله می گیرد، کم کم می بینیم که پشتوانه های آمریکا کنار می‌روند و مسلمانان موضع گیری می‌کنند و این نشان دهنده وضعیت خوبی برای این دوره ریاست جمهوری ترامپ نیست.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها