شهدا بهترين و پسنديده‌ترين الگو براي جوانان به شمار مي‌روند و جوانان با الگوگيري از شهدا مي‌توانند به نقش آفريني در اعتلاي ايران اسلامي بپردازند.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۷۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در ديدار با خانواره شهيد حسنلوئي در ماهنشان گفت: شهدا با نثار خون خود، امنيت امروز را به ملت ايران اسلامي هديه كردند و حالا وظيفه ماست كه از اين امنيت حفاظت و پاسداري کنيم.

سرهنگ علي آزادي صبر و استقامت خانواده شهدا را نمونه بارزي از ايثار و مقاومت در مقابله با استكبار جهاني دانست و افزود: بر همگان وظيفه است تا ياد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته و از ايثار و جانفشاني اين انسان هاي وارسته الگو بگيرند.

وی با بيان اينکه شهادت ريشه در باورهاي ديني و فرهنگ اصيل اسلام دارد، اظهارداشت: شهدا سرمايه هاي هميشه جاويدان انقلاب اسلامي و خانواده شهدا حافظان ارزش هاي اين انقلاب هستند.

سرهنگ آزادي شهدا را اسوه هاي صبر و استقامت دانست و گفت: شهدا پايه گذار امنيت جامعه ما بوده و وظيفه همه ما و مردم اين است از اين امنيت ايجاد شده پاسداري كرده و رهرو راه شهدا باشيم .

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان بر رواج و نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه بويژه در بين قشر جوان تأكيد كرد و افزود: پايبندي به راه شهدا و گام نهادن در اين مسير بايد سرلوحه تمام امورات قرار گيرد .

سرهنگ آزادي افزود:شهيدان با الگو گرفتن از انبياء و اولياي الهي درس جهاد، ايثار و شجاعت را به همگان آموختند و شجاعانه در راه اعتلاي امنيت و آرامش کشور تا پاي جان خود ايستادند و در اين راه، با نثار خون خود پرچم امنيت و آرامش را در کشور پر افتخار ايران اسلامي به اهتزاز درآوردند.

در اين ديدار فرمانده انتظامي استان ضمن دلجويي از بازماندگان اين شهيد والامقام به بررسي مشکلات آنان پرداخت و با اهداء لوح تقدير و هديه به خانواده اين شهيد بزرگوار از آنان تجليل كرد.

ارسال نظرات