مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان اردبیل:
همایش چله انقلاب با حضور مهمانان کشوری در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۹۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم ، محسن امینی  در جلسه هماهنگی همایش چله انقلاب در اردبیل اظهار داشت: همایش چله انقلاب با حضور استاد رجبی دوانی، مدرس و تحلیلگر مسائل تاریخی و سیاسی روز پنجشنبه در استانداری اردبیل برگزار می‌شود تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را در این همایش برای همگان به ویژه دانش‌آموزان تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی و انقلابی در استان اردبیل بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: یکی از این برنامه‌ها همایش چله انقلاب است که با حضور مهمانان کشوری در اردبیل برگزار می‌شود که این همایش با محوریتهای مختلفی همراه خواهد بود.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل تصریح کرد: در همایش یک روزه چله انقلاب کارگاههای فکری، تربیتی و فرهنگی برگزار می‌شود که محوریت این کارگاه بررسی آسیبهای اجتماعی، مسائل تاریخی و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در صدد هستیم با برنامه‌ریزی مناسب این همایش را به صورت باشکوه برگزار کنیم.

امینی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار بزرگی را برای ملت ایران داشت و مهمترین وظیفه و رسالت ما ارائه و معرفی این دستاوردها به نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان است تا بتوانیم نقش خود را در اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب به طور اساسی ایفا کنیم.

وی نقش دانش‌آموزان در عرصه کنونی را در راستای رقم زدن پیشرفت و توسعه کشور بسیار خطیر و ارزنده عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان و دانش آموختگان در واقع یکی از نسلهای پررمز و راز عرصه کنونی هستند که باید با برنامه‌ریزی بر روی علایق و اهداف این نسل کشور را در راستای توسعه و ترقی قرار داد.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل اظهار کرد: امیدداریم تا برگزاری همایش‌هایی همچون همایش چله انقلاب نه تنها در استان اردبیل بلکه در سراسر کشور افزایش یابد و منتهی به زمان معین و آستانه دهه فجر نباشد چرا که انقلاب اسلامی ایران ارزشی بس والا دارد و تبیین دستاوردهای این حماسه عظیم در طی چند روز تمامی ناپذیر است.
 
ارسال نظرات