هدیه 2 و نیم میلیونی استاندار مازندران به خبرنگاران استان

عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات مازندران از واریز هدیه خبرنگاران استان در سال 95 توسط استانداری مازندران به حساب ارشاد استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۲۲۲۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: استانداری مازندران طی روز اخیر مبلغ 150 میلیون تومان به حساب اداره کل ارشاد اسلامی مازندران واریز کرده و قرار است در روزهای آینده این هفته یا هفته آینده این مبلغ به حساب خبرنگاران و اصحاب رسانه استان واریز شود.
این عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه به نظر می رسد هدیه تقدیمی به اصحاب رسانه استان و خبرنگاران مازندران در سال جاری بیشتر از سال گذشته باشد، تصریح کرد: حداقل و حداکثر هدیه خبرنگاران استان بین 200 تا 250 هزار تومان خواهد بود.
وی با تقدیر از تلاش های اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و استانداری مازندران و سازمان برنامه و بودجه برای واریز این مبلغ، گفت: ساز و کار و نحوه تخصیص این هدیه به خبرنگاران و اصحاب رسانه استان طی روزهای آینده از سوی مسئولان ارشاد و خانه مطبوعات اطلاع رسانی می شود.
قربانی با بیان اینکه با نظر اداره کل ارشاد هدیه روز خبرنگار به همه فعالان رسانه ای دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد بر اساس سهمیه مشخص شده داده می شود، گفت: جزییات بیشتری از این هدیه توسط مسئولان امر اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در ادامه از برنامه ریزی خانه مطبوعات استان برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: امسال رسانه های مازندران در اسفند 95 خود را برای شرکت در هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران اماده خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار