خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: اسنادی موجود است که نشان می دهد با چک ۱۴ میلیاردی انتقال درهم از دبی به کشور و تبدیل آن به ریال، منزلی به نام همسر حسین فریدون خریداری شده است.
کد خبر: ۸۸۱۲۲۸۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسماعیل سعیدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر کشور در شرایط اقتصادی بدی قرار گرفته و این در شرایطی است که شائبه هایی از قبیل ارتباط فردی سودجو به نام دانیال زاده مطرح شده که جز افرادی است که با مدیر عامل بانک ملت و حسین فریدون برادر رئیس جمهور کشور ارتباط دارد.

 

وی ادامه داد: این افراد اعتبارات شرکت پوشش بانک ملت در دبی را به ایران بازگردانده و سود آن را برداشت کرده و باید گفت این شرکت در دبی برای دور زدن تحریم ها تشکیل شده بود و این افراد به شبکه قدرتی متصل هستند که اقدام به انجام این کارها کرده اند.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: دانیال زاده علاوه بر بانک ملت از بانک های دیگر نیز سوءاستفاده هایی کرده که تنها خبر بانک ملت منعکس شده و این فرد با مدیرعامل بانک ملت تبانی کرده و به احتمال زیاد در دیگر بانک ها نیز به روش های دیگری تبانی کرده اند که باید این موضوعات نیز مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی از قوه قضاییه خواستار رسیدگی به انتقال مبلغی درهم از دبی به ایران و تبدیل آن به ریال  شد و افزود: سندی با این تذکر برای ریاست جمهوری ارسال کردیم که این سند مبنی بر چکی ۱۴ میلیاردی بود که با مبلغ این چک یک باب منزل به نام همسر آقای حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) خریداری شده است.

 

 

سعیدی خاطر نشان کرد: آنچه که نگرانی ما را بیشتر می کند ارتباط دانیال زاده با برخی از مسئولان است و بر همین اساس ۴۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه ای امضا کردند مبنی بر اینکه برادر رییس جمهور یعنی آقای حسین فریدون با این فرد ارتباط داشته و خواستار شفاف سازی در این خصوص هستیم.

 

وی ادامه داد: ریاست جمهوری نهاد و موقعیت مقدسی است و برای برطرف شدن شائبه ها انتظار داریم دستورات لازم در مورد افرادی چون دانیال زاده از سوی رییس جمهور صادر شده و به صورت شفاف و در چهارچوب قانون با این افراد برخورد کنند و ما نیز کپی چک مذکور را به این تذکر پیوست و به ریاست جمهوری به عنوان سند ارسال کردیم تا تنویر افکار عمومی در خصوص این موضوع صورت گیرد.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار داریم نهاد ریاست جمهوری از وجود افراد سودجو پاک شود و اطلاعاتی که در دست ماست، نشان می دهد دانیال زاده جز افرادی است که سعی کرده از سالیان گذشته تاکنون با افرادی ارتباط و نفوذ پیدا کرده و در موقعیت و شرایط مناسب حداکثر بهره برداری را ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها