خبرهای داغ:
رئیس فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه مستندات کافی درباره حسین فریدون وجود دارد، گفت: برادر رئیس‌جمهور هیچ فرقی با سایر افراد جامعه ندارد و باید دستگاه قضا به اتهامات فریدون رسیدگی کند.
کد خبر: ۸۸۱۲۲۹۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباطات حسین فریدون با دانیال‌زاده گفت:‌ انتظار داریم که آقای رئیس‌جمهور خود را از ملت جدا نکرده و خود را در کنار مردم بداند و با جدیت از طریق قوه قضائیه برخورد با مفسدان را دنبال کند و اشد مجازات برای این افراد در نظر گرفته شود.

وی افزود: اینکه برادر آقای رئیس جمهور متهم است هیچ فرقی بین برادران ایشان و آحاد مردم وجود ندارد و اگر فشادی رخ نداده باشد دستگاه قضایی به اتهامات رسیدگی خواهد کرد و برائت آقای فریدون ثابت خواهد شد اگر چه مستندات کافی در مورد مجرم بودن وی وجود دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: انتظار مردم این است که مسئولان موضعشان را در برخورد با فساد مشخص کنند و عدم روحیه فسادستیزی است که زمینه فسادهای چند هزار میلیاردی را در کشور فراهم می‌کند.

پژمان‌فر خاطر نشان کرد:‌ امیدواریم دولت موضوع خود از تقابل با مردم را تغییر دهد و در کنار مردم قرار گیرد.

وی در پایان گفت: امروز انتظار مردم سلامت دولت است مخصوصا در مورد کسانی که در قبال کشور مسئولیت دارند، چنانچه فسادی را مرتکب می‌شوند با جدیت با آنها برخورد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها