مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی وفناروی استان لرستان:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی وفناروی استان لرستان گفت:اردوهای جهادی مخترعان، مبتکران و نخبگان برای نخستین بار در لرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۲۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، سرهنگ مهدی رحیمی اظهارداشت: اردوهای جهادی مخترعان و مبتکران و نخبگان در بهمن ماه سال جاری در عرصه های مختلف از جمله عرصه محرومیت زدایی، عرصه کشاورزی و دامپروری، عرصه بهداشتی و درمانی، عرصه اقتصاد مقاومتی، عرصه اشتغال زایی و کارآفرینی و عرصه علمی و آموزشی با حضور بسیجیان متخصص در استان انجام می شود.

وی  در رابطه با اهداف این اردوها افزود: مهمترین اهداف این اردوهای علمی و جهادی نخبگان  استفاده از ظرفیت خانه نخبگان  بسیج استان در پیشرفت مناطق  کم برخوردار و حل معضلات و مسائل  مناطق کم برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی وفناروی استان لرستان با اشاره به اینکه این اردوها برای نخستین بار توسط این سازمان برگزار می‌شود، بیان کرد: از کلیه نخبگانی که تمایل به همکاری دارند دعوت می‌شود با شماره تلفن ۳۳۴۱۷۴۹۶ -۳۳۳۷۲۲۹۵ تماس گرفت یا به آدرس خرم اباد، خیابان علوی، بین میدان امام خمینی(ره) و امام حسین(ع) جنب کتابخانه ستارگان آسمان، سازمان بسیج علمی، پژوهشی وفناروی استان لرستان مراجعه کنند.
ارسال نظرات