اظهار نظرهای نابجای سرهنگ علیفر؛

برد پرسپولیس تهران برابر گسترش فولاد

از هفته هجدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 16:45 گسترش فولاد تبريز در ورزشگاه آزادی تهران میهمان پرسپولیس این کلانشهر بود که در پایان با نتیجه 1 بر صفر شکست خورد.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۴۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، گسترش فولاد تبریز در شرایطی به مصاف صدرنشین جدول می رفت که با برد این تیم می توانست حتی تا رده پنجم جدول صعود کند.

پرسپولیس تهران نیز برای حفظ فاصله چهار امتیازی خود با تراکتورسازی تبریز، نیاز به کسب سه امتیاز خانگی داشت.

نیمه نخست از سوی دو تیم پایاپای و با احتیاط زیاد دنبال شد و موقعیت آنچنانی روی دروازه ها خلق نشد تا با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم از سوی بازیکنان تیم میزبان هجومی آغاز شد.

با تعویض سروش رفیعی در دقیقه 72 و جایگزین شدن رضائیان به جای وی، بر دامنه حملات تیم پرسپولیس افزوده شد و آن ها موفق شدند با گلزنی مهدی طارمی در دقیقه 76 ، 1 بر صفر پیش افتند.

در نهایت شاگردان فراز کمالوند در تیم گسترش فولاد این بازی را با نتیجه 1 بر صفر باختند تا با 24 امتیاز، همچنان تیم هفتم جدول باقی بمانند.

پرسپولیس تهران نیز با 41 امتیاز، موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

از نکات جالب و تامل برانگیز این مسابقه، اظهار نظرهای بی جا و ناشیانه گزارشگر این بازی(سرهنگ علیفر) بود که در چندین صحنه خلاف آنچه تصاویر تلویزیونی نشان می داد، اظهار نظر می کرد و به طور کامل مشخص بود که طرفدار تیم پرسپولیس است.

پیش از این نیز سرهنگ علیفر در گزارش های متعدد خود، اطلاعات پایین فوتبالی خود را بارها نشان داده بود که مشهورترین آن ها در بازی ایرلند – لهستان بود که مهندس ناظر استادیوم را امیر دولاب عنوان کرد که در حافظه تاریخی مردم ماندگار شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار