شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی آذربایجان‌غربی با صدور پیامی جان‌باختن جمعی از آتش‌نشانان و کسبه در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۵۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

«بســم الله الرحـمن الرحیـم»

انـالله و انـاالیـه راجعـون

خبـر تلخ و دردناک حادثۀ دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در مرکز تهران ، و شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار سازمان آتش نشانی ، مایۀ اندوه و تأسف فراوان گردید.

به درستی که براساس آیـۀ "ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا" ، کسی که برای نجات جان یک نفر تلاش کند و یا یک نفر را زنده کند، گویا تمام مردم را زنده کرده است، و این بهترین توصیف و تمجید از مجاهدت های آتش نشانان فداکار است.

شجاعت، شهامت و فداکاری آتش‌نشانان گمنام و بی ادعا که در عملیات نجات مردم از حریق گسترده، با ایثارگری متعهدانۀ خود، دچار سانحه شده و یا جان خود را در این کارزار از دست دادند، دل هر انسان آزاده ای را از تحسین و تمجید توأم با اندوه، آکنده می سازد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ضمن عرض تسلیت به ملت عزیز ایران اسلامی و خانوادۀ بزرگ آتش نشانان ، که همواره یار و مددکار عرصۀ برگزاری مراسم و مناسبت ها و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی بوده اند، از درگاه ایزد متعال برای آنانی که در این ابتلا و امتحان، دچار خسارت شدند، سلامت و تندرستی و برای آتش نشانان شهید این حادثه، غفران و رحمت واسعۀ الهی طلب کرده و اعلام می دارد نام و آوازه آتش نشانان قهرمان ، ایثارگر و فداکار این حادثه، برای همیشه در تاریخ مجاهدت های این کشور ثبت خواهد شد.

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی

ارسال نظرات