فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):
فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)گفت: شهدا رفتند تا ما بمانیم و بیشتر شهدای عزیز و بزرگوار در وصیت نامه های شان تبعیت از ولایت فقیه را از ما خواستند و ما به فضل خدا تا آخرین نفس راه آنان را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۷۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار حسین اسدالهی فرمانده لشکر عملیاتی27 حضرت محمد رسول الله(ص) در یادواره شلمچه تا حرم که در حسینیه مبارکه گودال قتلگاه برگزار شد تصریح کرد: این یادواره های دفاع مقدس برای ما یک تذکر و یادآوری است که بدانیم از کجا به کجا آمده ایم، شهدا رفتند تا یک وجب از خاک کشور عزیزمان ایران جابجا نشود و یکی از وظایف همه ما این است که مدیون خون مطهر شهدا باشیم.

سردار اسدالهی ادامه داد: امروز به اعتبار شهداست که پیاده روی عظیم اربعین صورت می گیرد، به اعتبار هشت ساله پرافتخار دفاع مقدس است که ایران اسلامی در منطقه تاثیرگذار است، به اعتبار شهداست که مدافعان حرم در برابر تکفیری های آدم کش ایستادگی می کنند، رشادت ها و جانفشانی ها و ایثارگریهای دوران دفاع مقدس بود که امروز دفاع از حرم متجلی می شود و هر روز نیز به این خیل مشتاقان دفاع از حرم عمه سادات اضافه می شود.

اسدالهی اذعان داشت: اگر بخواهیم از یاد و نام شهدا غافل شویم قطعا شکست خواهیم خورد. شهدا رفتند تا ما بمانیم و بیشتر شهدای عزیز و بزرگوار در وصیت نامه های شان تبعیت از ولایت فقیه را از ما خواستند. راه را به ما نشان دادند و ما به فضل خدا تا آخرین نفس راه آنان را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات