معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه:

اقتدار سپاه به قدرت معنوی آن است

مسئول عقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز اقتدار سپاه به قدرت معنوی و سازندگی آن است و یکی از عوامل مهمی که باید مورد توجه پاسداران قرار گیرد، توجه به معنویت است.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۸۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام ادیانی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در جمع کارکنان لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) گفت: لشکر27 یکی از لشکرهای خط شکن در دوران دفاع مقدس بوده است. لشکری که هم در دوران پرافتخار دفاع مقدس و هم بعد از آن همیشه باصلابت و با اقتدار آماده اجرای ماموریت بوده است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز یکی از عوامل مهمی که باید مورد توجه تمامی پاسداران و خصوصا فرماندهان در سپاه باشد، توجه به معنویت است. هرچه به معنویت در بین پاسداران و خانواده های آنان توجه شود، توفیقات آن هم به چشم خواهد آمد. مقام معظم رهبری نیز به این امر مهم در نیروهای مسلح تاکیدات فراوانی داشته اند.

وی ادامه داد: اگر امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان شده است، بعد از اتکا به خداوند متعال، اتکا به معنویت است. اقتدار سپاه به قدرت معنوی و سازندگی آن است. این مسأله در هشت ساله دوران دفاع مقدس هم مشهود بود و آن نیرویی که رزمندگان اسلام را در مقابل رژیم بعث عراق پیروز کرد، معنویت و اخلاص در بین آنان بود.

حجت الاسلام ادیانی در خاتمه تصریح کرد: شما پاسداران جوان تا می توانید معنویت خود را بالا ببرید، چرا که یک نیروی با معنویت و با اخلاص و تقوا می تواند در برابر دشمنان پیروز گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار