خبرهای داغ:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

دشمن می خواهد منابع پایداری در کشور ما را مضمحل کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن انقلاب اسلامی از تمام ابزار و توان خود استفاده می کند تا در عرصه بین المللی این فکر انقلابی ترویج نشود و سعی دارد در داخل کشور ما منابع پایداری را مضمحل کند. پایه را بکوبد تا نظام با این تفکر نباشد.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۹۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید حسین نقوی حسینی ظهر امروز در دانشگاه پیام نور بیرجند در جمع اساتید دانشگاه های استان اظهارداشت: مدرنیته از اهداف سیاست تعاریفی پیاده کرد و بازیگران عرصه بین المللی را دعوت کرد که در چارچوب این تعریف اقدام و عمل داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این اصل ابزار و بسته هایی را تعیین کرد و آنچه از قدرت ، سیاست، قانون، حقوق، حق شهروندی و جامعه مدنی تعاریفی پیاده و حاکمیت جهانی بعد از جنگ جهانی دوم ابزار و مفاهیمی برای حفظ قدرت خودش طراحی کرده است.

وی ادامه داد: حاکمیت جهانی همه بازیگران که کشورها هستند را دعوت کرده بر این مدار فعالیت کنند و هر کشور یک بازیگر است و زنجیره ای شکل گرفته که همه حلقه ها باید بر اساس یک چارچوبی مشخص عمل کنند.

نقوی حسینی عنوان کرد: آنچه امروز در حوزه انقلاب اسلامی رخ داده است؛ یک حلقه زنجیره را پاره و طغیان کرده و از زنجیره خارج شده و مدعی است سیاست های این زنجیره استکباری را قبول نداریم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک بازیگری آمده و بازی و ادبیات ابر قدرتی آمریکا را قبول ندارد.

انقلاب اسلامی یک انفجار در نظم جهانی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یک اتفاق درون مرزهای یک کشور نیست بلکه یک انفجار در نظم جهانی است و نظام سلطه جهانی تلاش می کند کشور ایران را به جای قبلی خود برگرداند.

وی بیان داشت: آنچه در داخل کشور و در عرصه بین المللی اتفاق می افتد تحت تاثیر این منازعه مهم است. دشمن انقلاب اسلامی از تمام ابزار و توان خود استفاده می کند تا در عرصه بین المللی این فکر انقلابی ترویج نشود و سعی دارد در داخل کشور ما منابع پایداری را مضمحل کند. پایه را بکوبد تا نظام با این تفکر نباشد.

جنگ تمام عیار بین نظام اسلامی و استکبار در منطقه خاورمیانه

نقوی حسینی افزود: در منطقه خاورمیانه منازعه شبانه روزی بین کارآمدی نظام اسلامی و نظام استکباری یک جنگ تمام عیار است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی همه توان و امکانات خود را در مقابل جمهوری اسلامی به میدان آورده است خاطرنشان کرد: امروز بحث سوریه، یمن و لبنان نیست؛ بلکه جنگ واقعی است با این هدف که ناکارآمدی این انقلاب را نشان دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ با نظام اسلامی نیز سرباز، ابزار و پیاده نظام خودش را دارد. در هر موفقیت نظام اسلامی دشمنی دشمن افروخته تر می شود.

جمهوری اسلامی ایران خط مقدمش در عراق و سوریه است

وی متذکر شد: اگر ما در سوریه نجنگیم فردا باید در کردستان بجنگیم. عده ای که می گویند جنگ در سوریه و عراق به ما ربطی ندارد یا آگاهانه می دانند یا واقعا غافل اند. جمهوری اسلامی ایران خط مقدمش در عراق و سوریه است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری هوشمند، تیزبین و خردمند در راس نظام اسلامی را هدایت می کنند افزود: در زمینه برجام رهبری فرمودند آنچه در تریبون عمومی می گویم در خصوصی نیز به دولتمردان و تیم مذاکره کننده می گویم.

لزوم آمادگی و تجهیز تمام قوا در عرصه های مختلف برای مقابله با دشمن

وی ادامه داد: در عرصه بین الملل با یک جنگ واقعی و جدی روبه رو هستیم. پرونده هسته ای ما را با کذب و ناجوانمردانه به سازمان ملل بردند و تهدید، تحریم و فشار بر علیه ملت ما اعمال کردند برای اینکه احتمالا ایران می خواهد بمب هسته ای بسازد و احتمالا می خواهد از آن استفاده کند.

نقوی حسینی افزود: در حال حاضر رژیم صهیونیست سیصد کلاهک هسته ای دارد و عضو هیچ مرجع بین المللی نیست و هیچ بازرسی را به تشکیلاتش راه نمی دهد و هیچ کس هم اعتراضی ندارد.

وی اظهار داشت: باید خودمان را برای یک مبارزه تمام عیار با دشمن آماده کنیم. در حوزه های مختلف علم، فرهنگ، اقتصاد و رسانه و نقش دانشگاه ها به عنوان مراکز تولید علم برای مقابله با دشمن بسیار موثر است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار