خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: یکی از مهمترین کارهایی که سپاه ناحیه نهاوند انجام داده جمع‌آوری بیش از یک هزار و 700 دستگاه ماهواره از سطح شهرستان و تحویل دستگاه دیجیتال به جای آن بوده که با همکاری مردم صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۱۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کامران کریمی در جلسه افتتاح طرح «محله پاک» که با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان و مردم محله برای اولین بار در محله پای قلعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک نیروی مردمی است که ریشه تاریخی آن به زمان پیامبر اکرم(ص) برمی‌گردد و بعد از آن در زمان ائمه(ع) و تاکنون ادامه داشته است .

وی افزود : بسیج در زمان‌های مختلف از عهده وظایف خود به خوبی برآمده و البته امروز به فراخور زمان این وظایف نیز عوض شده که از عهده آن نیز به خوبی برآمده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برآن شدند که با فتنه‌های مختلف مردم و انقلاب را به نابودی بکشانند و گاهی از طریق جنگ سخت و در جامعه امروز با جنگ نرم یا شبیخون یا تهاجم فرهنگی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دشمن قصد تعرض به خاک کشورمان را داشت که به این بهانه تعداد زیادی از فرزندان این مرز و بوم را به شهادت رساندند و امروز قصد دارند با وسایلی مثل ماهواره و فضای مجازی فرزندان ما را ویران کنند.

کریمی اضافه کرد: در تمام این سال‌هایی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد بسیج و سپاه به خوبی درخشیده است و اجازه نداده که دشمن به آنچه که می‌خواهد برسد .

وی گفت: یکی از مهمترین کارهایی که سپاه ناحیه نهاوند انجام داده جمع‌آوری بیش از یک هزار و 700 دستگاه ماهواره از سطح شهرستان و تحویل دستگاه دیجیتال به جای آن بوده که با همکاری مردم صورت گرفته است .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال طرح دیگری را با همکاری نیروی انتظامی در نظر گرفتیم و آن هم از بین بردن بلای خانمان‌سوز اعتیاد در مناطق آلوده شهرستان به مناطق پاک است که برای اولین بار در منطقه پای قلعه انجام می‌شود و به ترتیب در بقیه مناطق آلوده؛ تا به یک شهر پاک مبرسیم، البته این امر جز با همکاری مردم محلات میسر نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در طرح «محله پاک» بیماران اعتیاد به مدت ۲۱ روز در یکی از کمپ‌های هماهنگ شده با بهزیستی تحت درمان قرار می‌گیرند و در این مدت نیز دوره‌های آموزشی از طریق مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای می‌بینند و سپس به کمک بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند برای این افراد ایجاد اشتغال خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات