مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان املش گفت: چهار پروژه آب رسانی روستایی با 800 میلیون تومان اعتبار دهه فجر امسال در شهرستان املش افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۲۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

محمد اسماعیل نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از املش، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با اعتباری معادل 800 میلیون تومان  4 پروژه آبرسانی روستایی دهه فجر امسال در شهرستان املش افتتاح می شود.

وی گفت: پروژه آبرسانی روستای ییلاقی لرود در دهستان سمام از بخش رانکوه با 2 کیلومتر لوله گذاری و یک دهنه بهسازی چشمه و صد میلیون تومان اعتبار، پروژه ابرسانی روستای کوهپایه ای گوشت پزان از بخش رانکوه با 5500 متر لوله گذاری و احداث یک مخزن 100 متر مکعبی ذخیره آب و 450 میلیون تومان اعتبار، پروژه آبرسانی روستای عباس گوابر از بخش مرکزی با 2 هزار متر لوله گذاری و 100 میلیون تومان اعتبار و اصلاح و بازسازی شبکه و تأسیسات آب شرب جیرگوابر، استادکلایه، نرکه و دیماجانکش با 150 میلیون تومان اعتبار همگی دهه فجر امسال در شهرستان املش به بهره برداری می رسد.

اسماعیل نژاد گفت: با افتتاح این چهار پروژه آبرسانی 919 خانوار ساکن 7 روستاهای بخش رانکوه و مرکزی شهرستان املش از نعمت آب شرب کافی برخوردار می شوند.

ارسال نظرات