امام جمعه شهرستان رودسر:

دهه فجر با محوریت بیزاری جستن از بت بزرگ آمریکا برگزار شود

امام جمعه شهرستان رودسر گفت: دهه فجر با محوریت تبری و بیزاری جستن از بت بزرگ آمریکا برگزار شود و شعار مرگ بر آمریکا فراموش نشود.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۲۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودسر، حجت‌الاسلام تقی روحانی امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران انقلاب کردند تا کشور از وابستگی به بیگانگان خارج شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای جشن انقلاب باید به گونه‌ای باشد تا دهه فجر امسال رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد، افزود: دهه فجر با محوریت تبری و بیزاری جستن از بت بزرگ آمریکا برگزار شود و شعار مرگ بر آمریکا فراموش نشود.

امام جمعه شهرستان رودسر 22 بهمن را مصادف با روز جمعه عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای راهپبمایی 22 بهمن به گونه‌ای باشد که نماز جمعه تحت شعاع راهپیمایی قرار نگیرد و فرصت برای حضور مردم در میعادگاه نمازهای جمعه فراهم شود و نماز جمعه میراث 22 بهمن بوده و مردم همواره به نظام و نماز جمعه وفادار هستند.

حجت الاسلام روحانی آذین‌بندی خیابان‌های فرعی شهرستان را علاوه بر خیابان‌های اصلی مورد تأکید قرار داد و افزود: جشن انقلاب تنها به 22 بهمن ختم نشود و هر 10 روز جشن‌های انقلاب با محوریت قرآن برگزار شود

ارسال نظرات