امسال رفع تداخلات اراضی ملی و مستثنیات در بیش از ۷ هزار هکتار و انجام مقدمات لازم برای انجام آن در سطح 40 هزار هکتار از اراضی استان انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۳۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در طول سال های 95- 92، ۳۹۳ هکتار از اراضی ملی استان برای اجرای طرح های کشاورزی و ۱۱۳ هکتار برای اجرای طرح های غیر کشاورزی واگذار شده است.

جمال انصاری با اشاره به اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی در ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان در سال جاری اظهار کرد: امسال رفع تداخلات اراضی ملی و مستثنیات در بیش از ۷ هزار هکتار و انجام مقدمات لازم برای انجام آن در سطح 40 هزار هکتار از اراضی استان انجام شده است.

وی با اشاره به الکترونیکی کردن فرآیند درخواست تغییر کاربری و واگذاری اراضی ملی از شهریور ماه سال جاری در استان زنجان افزود: با راه‌اندازی سامانه ۱۳۱ و انجام فعالیت های متعدد ترویجی و آموزشی در استان از هر گونه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در استان پیشگیری می شود.

انصاری در پایان تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطع با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان به تعداد ۴۱۲ مورد در ۸۱۷ هکتار انجام شده است.

ارسال نظرات